طرح کاروان نیکوکاری در تفرش اجرا می‌شود

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهر تفرش از اجرای طرح کاروان نیکوکاری در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: طرح کاروان نیکوکاری در تفرش اجرا می‌شود

سید مجید حسین‌جمال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طرح کاروان نیکوکاری روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری با هدف ویزیت رایگان بیماران مناطق محروم به اجرا در می‌آید.

وی تصریح کرد: در این طرح کاروان نیکوکاری در قالب پزشک عمومی، ماما، مشاوره روان‌پزشکی با حضور در روستاها و مناطق محروم شهرستان تفرش به ویزیت رایگان بیماران پرداخته و تمام خدمات درمانی اعم از معاینه و تامین داور را به صورت رایگان انجام می‌دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر تفرش در بخش دیگری از سخنان خود از ارائه آموزش امداد و کمک‌های اولیه به جوانان و نوجوانان خبر داد و بیان کرد: آموزش امداد و کمک‌های اولیه در تابستان امسال به شرکت‌کنندگان در برنامه‌های اوقات فراغت ارائه می‌شود.

حسین‌جمال در ادامه از رایزنی به منظور ساخت مرکز آموزش جستجو و نجات خبر داد و گفت: با اعلام آمادگی یک خیر برای تامین زمین مورد نیاز این مرکز رایزنی‌های اولیه با مسئولان آغاز و به زودی کار ساخت و تجهیز این مرکز آغاز می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجامع هلال احمر گفت: در انتخابات امسال اعضای جمعیت هلال احمر تفرش بالای 42 درصد مشارکت داشتند که خوشبختانه پنج نفر از منتخبین اعضا به انتخابات هیئت مدیره استان راه یافتند که در انتخابات نهایی دو نفر به اسامی مهدی پارسا و زیبا حاج محمدی به ترتیب به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره و عضو هیئت بازرسی انتخاب شدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 16:33 | نویسنده : میثم اله وردی |