طی مراسمی فرمانده جدید سپاه ناحیه تفرش معرفی شد

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی فرمانده جدید سپاه ناحیه تفرش معرفی شد.

خبرگزاری فارس: فرمانده جدید سپاه ناحیه تفرش معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید تفرش اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به واسطه برخورداری از جوانان بسیجی و با غیرت در اقتدار کامل به سر می‌برد.

سردار غلامعلی ابوحمزه گفت: امروز حضور قشرهای مختلف مردم در بسیج نشاط و شادابی خاصی به بسیج بخشیده و موجب تنومندی ریشه‌های این درخت شده است.

وی تصریح کرد: دشمنان در تلاشند با توطئه‌های مختلف ضربات جبران‌ناپذیری بر پیکره انقلاب وارد کنند که یکی از راهکارهای آنان ضربه زدن به بسیج و بسیجی است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در ادامه با اشاره به ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر (ع) خاطر نشان کرد: حضرت علی‌اکبر (ع) الگو و سرمشق بسیار خوبی برای تک تک جوانان ایران اسلامی است و خوشبختانه جوانان این مرز و بوم با الگوگیری از حضرت علی‌اکبر (ع) خدمات ارزشمندی به این نظام ارائه دادند.

ابوحمزه با تاکید بر اینکه جوانان در دفاع از ولایت فقیه، تبعیت محض از مقام معظم رهبری و اسلام ناب محمدی همواره ثابت قدم بوده و هستند گفت: غیرت و مردانگی جوانان کشور امروز افتخارات بسیاری را در عرصه‌های علمی، دینی، دفاعی و اجتماعی برای ایران اسلامی به همراه داشته است.

در این مراسم علی فراهانی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه تفرش معرفی و از زحمات سرهنگ پاسدار رضا کمانی تقدیر شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 20:38 | نویسنده : میثم اله وردی |