51 برنامه فرهنگی در حوزه زنان و خانواده در دهه فجر برگزار می شود

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

مشاور استاندار و مدیركل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مركزی از برگزاری 51 برنامه فرهنگی و ورزشی در حوزه زنان و خانواده این استان برای ایام الله فجر خبر داد.

1390/11/02 - 11:04

'اشرف جواهری' شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای بزرگداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی شهرستان های استان مركزی جشن هایی با عنوان انقلاب اسلامی، رسالت و منزلت زن مسلمان برگزار می شود كه در این برنامه ها دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان تشریح خواهد شد.

وی توضیح داد: در شهرستان اراك برنامه های متنوعی شامل كارگاه آموزشی عفاف و حجاب، نمایشگاه صنایع دستی زنان، بازدید از موسسات و تعاونی های كارآفرینی زنان، رونمایی از كتاب شمیم بهشت، مسابقات نقاشی كودكان انقلاب و برنامه های ورزشی پیش بینی شده است.

مدیركل امور زنان و خانواده استانداری استان مركزی اظهار كرد: همایش زنان و انقلاب اسلامی در شهرهای پرندك و خشكرود، برگزاری مسابقات نماز، نیایش و ایثار، رقابت های طراحی، نقاشی و خوشنویسی، برپایی نمایشگاه كتاب، سركشی به زنان سرپرست خانوار و زنان شاغل در حوزه صنعت و برپایی جشنواره غذا از جمله برنامه های ایام الله فجر در شهرستان زرندیه است.

جواهری اضافه كرد: برگزاری نشست ادبی زنان شاعر و نویسنده، برپایی همایش گفتمان سیاسی نقش زنان در دهه چهارم انقلاب، میثاق با شهدای گمنام زن و مسابقات فرهنگی و ورزشی از برنامه های تدارك شده دهه فجر در شهرستان تفرش است.

وی خاطر نشان كرد: برگزاری محفل انس با قرآن در آشتیان، برگزاری جشنواره های هنری و فرهنگی در فراهان و شازند از دیگر برنامه های دهه فجر در كمیته زنان و خانواده است.

مدیركل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مركزی گفت: كارگاه آموزشی عفاف و حجاب برای دانش آموزان دختر و كارمندان زن ادارات و برپایی نشست روشنفكری فرهنگی و سیاسی زنان بسیجی از جمله برنامه های دهه فجر در شهرستان دلیجان است.

وی اضافه كرد: 10 گفتمان دینی با موضوعات دستاوردهای انقلاب، ولایت فقیه، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، گلباران قبور مطهر شهدای زن و نمایشگاه توانمندی های زنان از جمله برنامه های دهه فجر در شهرستان محلات است.

مدیركل زنان و خانواده استانداری استان مركزی اضافه كرد: برگزاری برنامه های فرهنگی توسط نهادهای حمایتی استان برای زنان سرپرست خانواده، حضور قاضی ناظر در بند نسوان ندامتگاه اراك، اعطای مرخصی به زنان مددجو، معرفی زنان كارگر نمونه استان از دیگر برنامه های كمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر استان مركزی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 18:12 | نویسنده : میثم اله وردی |