سلسله‌ جشن‌های مهدویت در استان مرکزی برگزار می‌شود

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری سلسله‌ جشن‌های مهدویت در 40 بقعه از بقاع متبرکه استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: سلسله‌ جشن‌های مهدویت در استان مرکزی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر حسینی‌اراکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت:  همزمان با دهه مهدویت جشن‌های بزرگ مهدویت با حضور قشرهای مختلف مردم در 40 بقعه از بقاع متبرکه برگزار می‌شود که در 10 بقعه شاخص به صورت ویژه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این ایام طرح اعزام مبلغ با هدف بیان فرهنگ مهدویت و انتظار به بقاع متبرکه نیز اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به تقارن برنامه‌های دهه مهدویت با ایام اوقات فراغت گفت: برنامه‌های مهدویت در 38 مرکز اجرا کننده طرح نشاط معنوی به اجرا در می‌آیند که در این برنامه‌ها از 18 مبلغ و 12 دانشجوی رشته قرآن و معارف استفاده خواهد شد.

حسینی‌اراکی گفت: جشن‌های انتظار در امامزادگان عبدالله و آمنه خاتون و امامزاده محمد عابد اراک، امامزاده سیاوشان، سیداسحاق و یل‌آباد ساوه، امامزاده ریحان و ابوطالب خمین، امامزاده زبیده خاتون، امامزادگان معصوم و قتله‌گاه سلطان‌علی دلیجان، امامزاده مسعود و ابراهیم نودر، امامزاده 72 تن ساروق، امامزاده محمد فم تفرش و دیگر امامزاده‌های شاخص استان به صورت ویژه برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری اردوهای سیاحتی، آموزش قرآن، برگزاری دوره‌های آموزشی روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن کریم  و... را از برنامه‌های این اداره در ایام اوقات فراغت عنوان کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 16:25 | نویسنده : میثم اله وردی |