گازرسانی به روستای تفرش با بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد

پایگاه خبری تفرش:

 محمود زمانی‌قمی استاندار مرکزی در هفتمین روز از هفته دولت در مراسم گازرسانی به 15 روستای تفرش اظهار داشت: باید تلاش شود تا بتوانیم خدمات عمرانی، رفاهی و بهداشتی را در روستاها افزایش دهیم و این مهم را با جدیت دنبال کنیم تا مانع مهاجرت روستاییان به شهرها شویم.

زمانی قمی / استاندار مرکزی

وی افزود: باید به مناطق محروم و کم برخوردار توجه ویژه شود و این مهم در دستور کار دولت قرار گیرد و دولت یازدهم تاکنون توانسته به خوبی در این راستا گام بردارد و اقدامات بسیار مهم و تاثیرگذاری را به منظور جلب نظارت مردم انجام دهد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: به منظور توسعه متوازن روستایی باید ظرفیت‌های موجود در این بخش‌ها با توجه ویژه مدیران استانی و شهرستانی محقق شود و این مهم به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف دولت یازدهم به منظور محرومیت‌زدایی در روستاها و مناطق کم‌برخوردار است.

زمانی‌قمی با اشاره به وجود ظرفیت‌های بسیار صنعتی و کشاورزی در استان مرکزی تصریح کرد: مسئولان استانی و شهرستانی باید در راستای توسعه و تقویت این بخش‌ها گام بردارند تا بتوانیم از این مهم به منظور رشد و توسعه اقتصادی کشور و استان گام برداریم.

وی افزود: به منظور رشد و توسعه صنعتی‌و کشاورزی دراستان باید اعتبارات به صورت عادلانه به تمامی بخش‌ها اختصاص یابد و بتوانیم با یک برنامه‌ریزی کاربردی بلند مدت مزیت‌های صنعتی وکشاورزی استان مرکزی را تقویت کنیم و در این راستا گام‌های تاثیرگذاری را برداریم.

استاندار مرکزی ادامه داد: تفرش دارای ظرفیت‌های بالقوه بسیاری در بخش مراتع و باغات حاصلخیز بوده که می‌تواند نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در توسعه اقتصادی استان مرکزی داشته باشد و این مهم در حال حاضر مغفول مانده و مورد بی‌توجهی مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفته است.

زمانی قمی خاطرنشان کرد: به همین منظور و در راستای ارائه خدمات بهینه به روستائیان عملیات گازرسانی به 15 روستای تفرش با اعتباری 170 میلیارد و 641 میلیون ریال در هفتمین روز از هفته دولت آغاز شد که به منظور استقرار گاز طبیعی در این روستاها 133 هزار متر شبکه گاز از نوع پلی‌اتیلن و فولادی استفاده شده است.

وی افزود: با اجرای طرح‌های گازرسانی یک‌هزار و 172 خانواده روستایی از نعمت گاز بهره‌مند شدند و همچنین ایجاد 2 ایستگاه تقلیل فشار به ابعاد 5 هزار متر مکعب از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده در راستای انجام طرح‌های گازرسانی است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 12:11 | نویسنده : میثم اله وردی |