برنامه های هفته دولت در تفرش اعلام شد

پایگاه خبری تفرش:

برنامه های هفته دولت در تفرش اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تفرش کریم حمید وند فرماندار تفرش در گفتگو با خبرنگار فرهنگی ندای تفرش، با اشاره به برنامه های امسال هفته دولت گفت: در طول این هفته علاوه بر حضور مسئولین در مساجد و انجام پرسش و پاسخ مردم از مسئولین، پروژه هایی نیز در تفرش افتتاح می شود.

وی با بیان برنامه های اولین روز هفته دولت اظهار کرد: در دوم شهریور و اولین روز هفته دولت، نمایشگاه خوشنویسی در اداره ارشاد، پل و محوطه سازی و اسفالت روستای دنیجرد، افتتاح محوطه سازی روستای دلارام، جدول زیر سازی، اسفالت و پل روستای کوکان، جدول زیر سازی، اسفالت و پل روستای دادمرز، ساماندهی معابر روستای قزلجه افتتاح می شوند و همچنین در این روز مردم می توانند از دانشگاه تفرش دیدار کنند و توضیحات مسئولین دانشگاه را بشنوند. در پایان این روز مسئولین نماز مغری و عشا را در مسجد ششناو اقامه می کنند.

فرماندار تفرش، افتتاح توسعه فضای فیزیکی کتابخانه پروفسور حسابی و برگزاری جشن دهه کرامت در مسجد جامع طرخوران را از برنامه های دومین روز هفته دولت عنوان کرد

به گفته حمید وند، با حضور استاندار مرکزی در سومین روز هفته دولت در تفرش، پروژه های محوطه سازی پارک جنگلی و طبیعی کناربر، آسفالت بلوار خلیج فارس، سر در دانشگاه تفرش، فاز 2 میدان اندیشه دانشگاه تفرش افتتاح و گاز رسانی به 14 روستای بخش مرکزی تفرش کلنگ زنی می شود و در این روز مسئولین در مسجد شهرک امام خمینی(ره) حضور پیدا کرده و نماز مغرب و عشار ار اقامه می کنند

وی با اشاره به برنامه های چهارمین روز هفته دولت گفت: در این روز شورای اداری بخش در روستای شهراب برگزار می شود و همچنین پست بانک شهراب، محل پسماند روستای شهراب، خانه عالم روستای شاهواروق و جدول گذاری زیر سازی و اسفالت روستای زرجین افتتاح شده و 2100 متر شبکه فشار ضعیف هوایی در روستای کریان به کابل خود نگهدار تبدیل می شوند. در این روز مسئولین در مسجد وقف محله حضور پیدا می کنند.

فرماندار تفرش، با اشاره به برپایی «میز دولت» در مصلی ولایت تفرش در پنجمین روز هفته دولت گفت: در این روز 2 ساعت قبل از برگزاری نماز جمعه مدیران دستگاههای خدمات رسان در مصلی ولایت حضور می یابند و به مشکلات و مسائل مردم پاسخ می دهند. همچنین در همین روز نشست تخصصی موسیقی هنرجویان شهرستان برگزار شده و مسئولین نماز مغرب و عشا را در مسجد نورالله اقامه می کنند.

حمید وند، افتتاح پل و محوطه سازی و اسفالت روستای جلایر، افتتاح بند سنگی ملاتی حوزه جلایر (آلا) و حضور مسئولین در نماز مغرب و عشا در مسجد قائمیه را از برنامه های ششمین روز هفته دولت عنوان کرد.

به گفته وی در آخرین روز هفته دولت، انبار عملیات و پارکینگ مسقف هلال احمر، مرغداری 20000 قطعه ای در روستای قلعه محی الدین ( قدس ) افتتاح شده و مسئولین نماز مغرب و عشا را در مسجد میانده اقامه می کنند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 4:26 | نویسنده : میثم اله وردی |