30 ميليارد ريال كلاهبرداري از کشاورزان تفرش

پایگاه خبری تفرش:

 
30 ميليارد ريال كلاهبرداري از کشاورزان تفرش
گروه استان ها- مردي که با جلب اعتماد كشاورزان در تفرش استان مركزي از آنان بيش از سي ميليارد ريال كلاهبرداري كرده بود، در عمليات پليس اين شهرستان دستگير و روانه زندان شد.
 
 

 

به گزارش پايگاه خبري پليس، چندي پيش كشاورزي با مراجعه به کلانتري مركزي تفرش به مأموران اعلام کرد كه شخصي از وي كلاهبرداري كرده است.

شاكي كه كشاورزي از اهالي شهرستان بود به ماموران انتظامي گفت: مدتي قبل با فردي آشنا شدم كه خود را خريدار محصولات كشاورزي معرفي كرد و با توجه به تردد وي در حوالي زمين هاي كشاورزي و ارتباطي كه با وي داشتم، قرار شد كه در زمان برداشت محصول گندم، وي را مطلع كنم.

وي افزود: در زمان برداشت محصول وي به من مراجعه كرد و برداشت گندم زمين هاي كشاروزي ام را به مبلغ 280 ميليون ريال به وي فروختم و زماني كه قرار بود پول محصولات را اخذ كنم متوجه شدم كه خبري از خريدار نيست و از من كلاهبرداري شده است.

با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع «کلاهبرداري» و با هماهنگي دستگاه قضائي، پرونده جهت رسيدگي تخصصي در اختيار پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان در رسيدگي به پرونده و در بررسي هاي انجام شده متوجه شدند كه اين فرد از ديگر كشاورزان نيز كلاهبرداري كرده است.

دستگيري فرد كلاهبردار حين خروج از شهر

سرگرد "سيروس دالوند" فرمانده انتظامي شهرستان تفرش با اشاره به عمليات شناسايي و دستگيري فرد كلاهبردار گفت: با توجه به افرايش تعداد شاكيان پرونده و حساسيت موضوع، كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان با توجه به اطلاعات و سرنخ هايي كه از متهم داشتند، موفق شدند وي را زماني كه قصد داشت از شهرستان خارج شود، شناسايي و دستگير كنند.

وي اضافه كرد: در روند بازجويي ها و تحقيقات، متهم اعتراف كرد كه تا كنون از 36 كشاورز شهرستان در حدود سي ميليارد ريال كلاهبرداري كرده است.

دالوند خاطر نشان كرد:‌پرونده متهم تكميل شد و براي رسيدگي قانوني در اختيار مقامات قضائي شهرستان قرار گرفت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:15 | نویسنده : میثم اله وردی |