افتتاح و کلنگ‌زنی 4 کتابخانه عمومی در هفته دولت در استان مرکزی

پایگاه خبری تفرش:

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی از افتتاح و بهره‌برداری از چهار کتابخانه عمومی به مناسبت هفته دولت در شهرهای مختلف استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: افتتاح و کلنگ‌زنی 4 کتابخانه عمومی در هفته دولت در استان مرکزی
 

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، امین کمالوندی بعد از ظهر امروز در آیین نکوداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار اظهار داشت: این کتابخانه‌ها شامل کتابخانه عمومی زاویه، سنجان، خسروبیگ و کتابخانه کارچان است.

وی تصریح کرد: کتابخانه زاویه در 200 متر فضای فیزیکی، کتابخانه سنجان در 270 متر فضا و خسروبیگ و کتابخانه کارچان به ترتیب در 250 و 120 متر فضای فیزیکی به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی بیان داشت: همچنین به همین مناسبت کتابخانه شازند در زمینی به مساحت یک هزار متر، کتابخانه ساوه در زمینی به مساحت پنج هزار متر و کتابخانه تفرش در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع در صورت همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان کلنگ‌زنی خواهد شد.

کمالوندی، توسعه کتابخانه‌های اقبال آشتیانی و پرفسور حسابی تفرش را از دیگر پروژه‌های این نهاد به مناسبت هفته دولت برشمرد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت کتاب و کتابخوانی اداره کل کتابخانه‌های استان مرکزی آمادگی دارد در روستاهای بالای سه هزار خانوار به شرط تأمین فضای مورد نیاز از سوی اهالی روستا نسبت به تجهیز کتابخانه و جذب یک نفر نیروی انسانی بومی اقدام کند.

این مسئول با اشاره به اخذ مجوز خرید و به روز رسانی منابع کتابخانه‌ای استان از محل اعتبارات مالی استانی گفت: به زودی کار فهرست‌برداری از نیازهای کتابخانه‌های زیرپوشش به پایان خواهد رسید.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت کار خبر و خبرنگاری بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه با تعهد و اخلاص خود در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی پیش قراولان جبهه مقابله با جنگ‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای دنیا هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 18:13 | نویسنده : میثم اله وردی |