تقویم آموزشی نیمسال اول 95-94 دانشگاه تفرش اعلام شد

پایگاه خبری تفرش:

بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه تفرش، انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی 95-94 این دانشگاه طی روزهای 17 و 18 شهریورماه انجام خواهد شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) –منطقه مرکزی- براساس تقویم آموزشی معاونت آموزشی دانشگاه تفرش، کلاس‌ها از 21 شهریورماه آغاز خواهند شد و دانشجویان تا 24 شهریور فرصت دارند از طریق پورتال این دانشگاه و یا در تاریخ 25 شهریور با مراجعه حضوری به گروه‌های آموزشی، جهت حذف و اضافه و رفع اشکالات احتمالی اقدام کنند.

دانشجویان می‌توانند از 14 الی 22 آذرماه 94، جهت اعلام غیبت بیش از حد مجاز کلاسی اقدام کنند،‌ همچنین دانشجویان به مدت دو روز و در تاریخ‌های 23 و 24 آذرماه فرصت دارند جهت حذف اضطراری اقدام کنند.

بنابراین گزارش،‌ به منظور تکمیل فرم های ارزشیابی از طریق پرتال،‌ می‌توان از روز دوشنبه 23 آذرماه الی چهارشنبه دوم دی‌ماه 94 اقدام کرد.

دانشجویان طی چهار روز، از 28 آذرماه تا دوم دی‌ماه 94 فرصت دارند، کارت شرکت در امتحانات را از گروه‌های آموزشی دریافت کنند.

روز چهارشنبه نهم دی‌ماه نیز کلاس‌ها به پایان می‌رسند و امتحانات پایان ترم از 12 دی‌ماه آغاز شده و تا 23 دی‌ماه ادامه خواهد داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 11:8 | نویسنده : میثم اله وردی |