سالمندان گنجینه های ارزشمند جامعه هستند

پایگاه خبری تفرش:

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی گفت: سالمندان گنجینه های ارزشمند و چراغ راهی برای افراد جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، دکتر بهروز رفیعی، مدیر کل بهزیستی استان مرکزی (17 فروردین) در جریان از مرکز خیریه نگهداری سالمندان بانو نسیبه تفرش گفت: سالمندان کوله باری از تجربه و گنجینه های ارزشمندی برای جامعه هستند که باید از تجربیات این عزیزان بهترین استفاده را برد.

وی با اشاره به اینکه سالمندان چشم انتظار دیدار فرزندان و دلجویی از آنان هستند، اظهار کرد: همه باید به این گنجینه های ارزشمند احترام گذارند.

دکتر رفیعی در بخش دیگری از  سخنانش حضور در کنار سالمندان را توفیقی الهی دانست و بیان کرد: بردولت و بر مردم و بر همه و همه فرض است که برای توجه به سالمندان و آسیب دیدگان با همه امکانات و با همه وجود خدمت کنیم.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی خدمت به سالمندان و نیازمندان کاری خیر و خداپسندانه دانست و اظهار کرد: مطمئناً این خدمت ویژه و برتر شما در مرکز نگهداری سالمندان و این عزیزان که تحت عنوان مددجو شما امروز سرپرستی آنها را برعهده دارید کار بسیار ارزشمندی است که خیرات و برکات فراوانی در این مسیر وجود دارد.

وی با بیان اینکه بهزیستی نهادی است که در راستای رسیدن به اهداف خود وظایفی سنگینی را بر دوش دارد، ادامه داد: ارائه خدمات به جامعه هدف با همت و پشتکار مسئولین و مددکاران ساعی و دلسوز بهزیستی محقق می شود.

دکتر رفیعی همچنین به وسعت و مشکلات جامعه هدف بهزیستی اشاره کرد و گفت: فعالیت های بهزیستی به جامعه هدف خود خدماتی ارزشمند است که باید با الگو گرفتن از افراد خیّر مسیر راه را شناخت و در مسیر معنوی خدمت به افراد نیازمند گام برداشت.

این مقام مسئول ادامه داد: بامشارکت خیّرین دراستان است که مراکز بسیار مجهز و تخصصی چون سالمندان و مرکز نگهداری معلولین  راه اندازی شده است و فعالیت می کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:39 | نویسنده : میثم اله وردی |