فرمانده انتظامی تفرش در گفت‌وگو با تسنیم: سرقت در تفرش ۱۹ درصد کاهش داشته است

پایگاه خبری تفرش:

کشف سرقت
 

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی تفرش از کاهش ۱۹درصدی انواع سرقت ها در ۱۱ ماهه امسال خبر داد.

 

سرگرد سیروس دالوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تفرش، با اشاره به قرارگاه مبارزه با سرقت اظهار داشت: مبارزه با سرقت  از اولویت‌های نخست پلیس است و در این باره قرارگاه مبارزه با سرقت تشکیل شد.

وی افزود: عوامل مختلفی در بروز سرقت نقش دارند که از جمله آنها می‎توان به اعتیاد، سطح پایین درآمد، بیکاری اشاره کرد، طرح ویژه برخورد با سارقان نیز در سال 93 پیگیری شد.

فرمانده انتظامی تفرش تصریح کرد: پیش از این تمرکز پلیس بر روی کشف سرقت و دستگیری سارقان بوده که در سال‎های گذشته این رویکرد تغییر یافته و به دنبال آن بحث‎های پیشگیری از وقوع جرم دنبال می‎شود.

سرگرد دالوند با اشاره به طرح‎های قرارگاه مبارزه با سرقت در تفرش گفت: قرارگاه مبارزه با سرقت در تفرش طرح های ویژه‌ای از ابتدای امسال برای کاهش سرقت و افزایش امنیت و آسایش شهروندان با بسیج نیروها و بکارگیری تمام امکانات به مرحله اجرا گذاشته است.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح‎ها ایجاد فضای امن و آرامی برای شهروندان بوده که این طرح‎ها با مشارکت مردم در سطح شهر اجرا و با کمک مردم و مشارکت آنها سرقت در این شهرستان کاهش یافت.

فرمانده انتظامی تفرش تصریح کرد: آمارها نشان می‎دهد که میزان وقوع جرم سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 19 درصد کاهش داشته که این دستاورد بزرگی برای امنیت مردم محسوب می‎شود.

سرگرد دالوند با اشاره به اقدامات پلیس تفرش گفت: تسریع در خدمت‌رسانی به شهروندان، برخورد با سارقین سابقه‌دار، مقابله با مزاحمان نوامیس و اراذل و اوباش، و آموزش و آگاه‌سازی اقشار مختلف مردم و مقابله جدی با آسیب‌های اجتماعی و بدحجابی از جمله اقداماتی است که مورد توجه پلیس شهرستان است.

وی افزود: وظیفه شرعی و قانونی پلیس تامین نظم و امنیت در هر شرایطی است و ما به عنوان پلیس نقش موثری در کاهش جرائم داشته و تحت هر شرایطی به وظایف خود عمل می‌کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 2:42 | نویسنده : میثم اله وردی |