رکورد جهانی دیواردومینو توسط دانشجویان تفرشی در قائمشهر شکسته شد

پایگاه خبری تفرش:

همزمان با مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات ملی دومینو، شرکت کنندگان توانستند با ساخت دیوار۵۰ متری با دومینو، از رکورد جهانی که یک دیوار ۴۲متری دومینو بود ، پیشی بگیرند.

مسابقات دومینوی کشوری

به گزارش خبرنگار مهر، سعید سلطانی مدیر پژوهش دانشگاه آزاداسلامی قائمشهر و دبیر اجرایی دومین دوره مسابقات ملی دومینو صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص این مسابقات اظهار داشت : در این دوره حدود ۷۳ تیم متشکل از ۶۰ تیم دانش آموزی در مقاطع ابتدایی و متوسطه و ۱۳ تیم دانشجویی، طی ۵ روز در دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد قائمشهربا هم به رقابت پرداختند.

سلطانی افزود : ثبت جهانی رکورد دیوار دومینوو برگزاری مسابقات خانوادگی دومینو که برای اولین بار در مازندران برگزار شد از ویژگیهای بارز این دوره از مسابقات محسوب می شود.

دبیر اجرایی دومین دوره مسابقات ملی دومینوبا بیان اینکه ممکن است دومینو در نگاه عامیانه بعنوان یک بازی مطرح شود، اذعان کرد :  دومینوتنها یک بازی نیست بلکه برای انجام آن دقت، تمرکز و ظرافت خاصی نیاز است که تؤام با تمرین و اجرای محاسبات دقیق به یک ورزش گروهی و مهیج تبدیل خواهد شد.

در پایان دومین دوره ملی مسابقات دومینو، پس از ۵ روز رقابت بین شرکت کنندگان، تیمهای دانشگاه آزاد تفرش، برارون قائمشهر و بیرجینای بیرجند رتبه های اول تا سوم را ازآن خود کردند.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 10:28 | نویسنده : میثم اله وردی |