نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس: توجه به ورزش شهرستان‌ها موجب شناسایی استعدادهای ناشناخته می‌شود

پایگاه خبری تفرش:

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به ورزش شهرستان‌ها موجب شناسایی استعدادهای ناشناخته می‌شود.

 خبرگزاری فارس: توجه به ورزش شهرستان‌ها موجب شناسایی استعدادهای ناشناخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، عباس صلاحی ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات حوزه ورزش شهرهای تفرش و آشتیان اظهار داشت: رعایت عدالت در توزیع امکانات و اعتبارات ورزشی شهرستان‌ها اصل بسیار مهمی است که باید بیش از گذشته مورد توجه مسئولان و برنامه‌ریزان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: متأسفانه استعدادهای بسیاری در شهرستان‌ها وجود دارد که به دلیل نبود امکانات و فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم ناشناخته مانده‌اند.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس با تأکید به اینکه ورزش فصل مشترک فرهنگ و اقتصاد است، خاطر نشان ساخت: سالی را که پشت سر گذاشتیم از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده بود، به جرأت می‌توان گفت ورزش فصل مشترک فرهنگ و اقتصاد است و توجه به آن می‌تواند زمینه‌های رشد و توسعه فرهنگ و اقتصاد را رقم بزند.

صلاحی ادامه داد: حوزه ورزش در شهرستان‌های تفرش و آشتیان دارای مشکلاتی است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های مناسب شاهد کاهش این مشکلات باشیم.

وی ادامه داد: در برخی از رشته‌های ورزشی این شهرها استعدادهای بسیار خوبی وجود دارد که شکوفایی این استعدادها نیازمند حمایت از ورزشکاران و ایجاد باشگاه‌های ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز با بیان اینکه لازمه توسعه امر ورزش استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی است، گفت: حل معضلات موجود در حوزه ورزش با استفاده از اهرم و بازوی مردمی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی میسر و محقق می‌شود.

سعید ملکی افزود: حمایت از ورزشکاران و ورزش شهرهای تفرش و آشتیان به صورت جدی مورد توجه و تاکید مدیران قرار دارد و امیدواریم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون شهرهای تفرش و آشتیان از لحاظ امکانات ورزشی و زیرساخت‌ها وضعیت مطلوبی دارند و ورزش این شهرها در مسیر رشد و پویایی قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزاری کلاس‌های آموزشی داوری و مربیگری، برگزاری اردوهای ورزشی، استعدادیابی و تلاش در راستای ارتقای سطح دانش مربیان را مورد تاکید قرار داد.

محمدحسن افشاری رئیس آموزش و پرورش تفرش نیز گفت: این اداره از آمادگی لازم برای برگزاری مسابقات، میزبانی، اسکان و تغذیه ورزشکاران برخوردار است.

در این نشست پیرامون اجرای هرچه سریع‌تر پروژه‌های عمرانی روستاهای دستجان و کردیجان بحث و تبادل نظر شد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:51 | نویسنده : میثم اله وردی |