انتقاد از کسری بودجه 3 هزار میلیارد تومانی صندوق بازنشستگی کشوری

پایگاه خبری تفرش:

دکتر صلاحی عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از کسری بودجه 3 هزار میلیارد تومانی صندوق بازنشستگی کشوری انتقاد کرد.

انتقاد از کسری بودجه 3 هزار میلیارد تومانی صندوق بازنشستگی کشوری

عباس صلاحی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت،‌ با یادآوری دستور کار امروز یکشنبه ( 12 بهمن) کمیسیون اجتماعی مجلس، افزود: جلسه امروز در محل سازمان بازنشستگی کشوری برگزار شد و از سوی مسئولان مربوطه گزارشاتی در این خصوص ارایه شد.

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به اینکه صندوق بازنشستگی برای بودجه سال 94 با کسری بودجه 3 هزار میلیارد تومانی مواجه است و با توجه به تعداد زیاد بازنشستگان این مهم خطری جدی به حساب می‌آید.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: صندوق بازنشستگی کشوری دارای بدهی‌ها و شرکت‌هایی است که این کسری بودجه معضلات را دو چندان می‌کند حال امید است در مجلس ردیف‌های اعتباری برای این مهم در نظر گرفته شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی،‌ تاکید کرد:‌ متاسفانه امروزه افزایش حقوق متناسب با تورم نیست لذا این مهم کسری بودجه را دو چندان می‌کند؛ از سویی دیگر بیمه‌های افراد بازنشسته از دیگر مواردی بود که مورد بحث قرار گرفت؛ با توجه به اینکه 36 درصد فرانشیز را باید صندوق بپردازد لذا همین امر هزینه‌ها را افزایش می‌دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 16:59 | نویسنده : میثم اله وردی |