امام جمعه موقت تفرش: مسلمانان از خرید کالاهای غربی خودداری کنند

پایگاه خبری تفرش:

مصرف گرایی

 امام جمعه موقت تفرش گفت: اگر از خرید ومصرف کالاهای غربی، صهیونیستی خودداری کنیم سبب ضربه زدن به دشمن خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش، حجت الاسلام سرآبادانی در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نمازجمعه این هفته در تفرش با اشاره به جایگاه پیامبران ونقش آنها در تعلیم وتعالی انسانها اظهار داشت: تعالیم پیامبران در برطرف کردن نواقص و نیازها و بهبود روش زندگی انسان‌ها نقش بسیار اساسی و مهمی را داشته است.

وی با اشاره به آیه 2 سوره جمعه به معرفی ویژگی‌های پیامبر(ص) پرداخت و افزود: پیامبر(ص) امی بودند یعنی معلم ندیده و یا از شخص دیگری چیزی نیاموخته و هر چه آموخته از عنایات پروردگار است.

امام جمعه موقت تفرش تصریح کرد: پیامبران برای تزکیه و تربیت انسان‌ها و انسان‌سازی در جهانی که پراز زرق وبرق دنیوی است، مبعوث شده‌اند.

حجت الاسلام سرآبادانی با اشاره به اهداف مبعوث شدن پیامبران گفت: پیامبران آمده‌اند که نادانسته‌های انسان را به او یاد بدهند، انسان از دیروز تا به امروز و تا زمان ظهور این‌گونه بوده است که همواره مسائل و موضوعات بسیاری را نمی‌داندو نیاز به شخصی است این نادانسته‌ها را به آنها بیاموزاند.

وی دوعامل جهالت و پیروی از هوای نفس را سبب اسارت انسانی دانست و افزود: پیامبران انسانها را به معروف امر واز منکر نهی می‌کنند، از ناپاکی‌ها دور وغل و زنجیرها را از دست و گردن انسان‌ها بازکرده‌اند.

خطیب نماز جمعه این هفته تفرش با اشاره به اهانت غربیها به ساحت پیامبر(ص) تصریح کرد: این عمل از دشمنان غیر منتظره نیست، این عمل نخستین بار نبوده وآخرین بار هم نخواهد بود، مردم مسلمان و ولایی بارها در مقابل این اهانت‌ها ایستاده وهمواره انزجار خود را اعلام کرده‌اند و اهانت به پیامبر(ص) نشانگر درماندگی دشمن در مقابل موج اسلام خواهی است.

حجت الاسلام سرآبادانی با اشاره به اقتصادمقاومتی گفت: اگر مسلمانان پیامبرگونه زندگی کنند دشمنان در برابر مسلمانان به زانو درخواهند آمد زیرا دشمنان ما اصلی‌ترین اهداف‌شان حفظ منافع مالیشان است. ما اگر از خرید ومصرف کالاهای غربی، صهیونیستی خودداری کنیم سبب ضربه زدن به دشمن می شویم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 17:7 | نویسنده : میثم اله وردی |