شهردار تفرش: بودجه شهرداری تفرش به ۶۰ میلیارد ریال افزایش یافت

پایگاه خبری تفرش:

شهرداری

 شهردار تفرش گفت: امسال شهرداری تفرش بودجه‌ای معادل ۵۰ میلیارد ریال داشته که این مبلغ تا پایان سال به ۶۰ میلیارد ریال می‌رسد.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش، میثم صابری پیش‌از ظهرامروز در نشست اعضای شورای شهر این شهرستان با اشاره به جمعیت این شهرستان اظهار داشت: این شهرستان با دارا بودن بیش از 17 هزار جمعیت، یکی از شهرهای تاریخی استان مرکزی بوده که با توجه به این مورد دارای ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی و علمی زیادی بوده که به طور قطع در زمینه گردشگری حرف‌های فراوانی برای گفتن دارد.

وی افزود: در بخش موقعیت طبیعی دارای منطقه خاص کوهستانی با چشمه، قنوات و فضای سبز طبیعی بوده که این امر سبب شده که مقصد گردشگران بسیاری باشد که می‌تواند به توسعه این شهرستان کمک شایانی کند.

شهردار تفرش تصریح کرد: در تفرش به غیر از موقعیت ویژه طبیعی و تاریخی برای ایجاد گردشگری کارهای زیادی انجام شده اما موفقیت در صنعت گردشگری در یک منطقه نیازمند ایجاد یک مجموعه موفق شامل چند شهر است که در این راستا ساوه به عنوان همسایه تفرش با فعالیت در زمینه جذب گردشگر می‌توانند به عنوان یک مجموعه موفق عمل کنند.

صابری با اشاره به عملکرد شورای اسلامی تفرش گفت: از ابتدای فعالیت شورای اسلامی و شهرداری تفرش، جذب و توسعه گردشگری در این شهر در اولویت برنامه‌ها قرار گرفت و به این نتیجه رسیدیم که در گام نخست برای تحقق این امر باید با فرهنگ‌سازی مناسب مردم را پذیرای گردشگران کرد چون تفرش به دلیل نداشتن ظرفیت‌های صنعتی باید به این سمت پیش برود.

وی افزود: مشارکت عمومی در تفرش را گامی مؤثر در موفقیت اجرای طرح‌های مدیریت شهری بوده که این مهم مرهون فضایی است که در شهر ایجاد شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 13:49 | نویسنده : میثم اله وردی |