عضو شورای اسلامی تفرش: ظرفیت تصفیه خانه تفرش افزایش یابد

پایگاه خبری تفرش:

تصفیه خانه فاضلاب شهر قدس

 عضو شورای اسلامی تفرش گفت: اجرای طرح فاضلاب در شهر تفرش با مشکلاتی مواجه شده، که یکی از این مشکلات نداشتن شیب لازم تصفیه‌خانه نسبت به شهر بوده و دیگری کمبود ظرفیت این طرح نسبت به جمعیت شهری است.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش، قدرت‌الله شاه‌علی پیش از ظهر امروز در نشست اعضای شورای شهر تفرش با اشاره به مشکلات شهروندان این شهرستان اظهار داشت: به‌منظور رفع دغدغه‌های شهروندان این شهرستان باید اقداماتی انجام گیرد که نیازمند توجه و مساعدت شورای اسلامی است.

وی افزود: اجرای طرح فاضلاب در شهر تفرش با مشکلاتی مواجه شده، که یکی از این مشکلات نداشتن شیب لازم تصفیه‌خانه نسبت به شهر بوده و دیگری کمبود ظرفیت این طرح نسبت به جمعیت شهری است.

رئیس شورای اسلامی شهر تفرش تصریح کرد: تفرش دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی بوده که توسعه بخش‌های مختلف این شهرستان امری اجتناب‌ناپذیر بوده و هم اکنون نیز پیشرفت روز افزودن این شهرستان قابل تحسین و مایه خرسندی مردم تفرش و ایجاد آسایش آنان می‌شود.

شاه‌علی با اشاره به دیگر مشکلات مردم این شهرستان گفت: آسفالت مسیرهای تردد برای شهروندان یکی از این اقدامات مهم بوده که  آسفالت جاده ساوه به تفرش از مسیر سد ساوه از جمله این مسیرها است که در این راستا باید اعضای شورای اسلامی و شهردار تفرش اقدام جدی را انجام دهند.

وی افزود: اکنون بخشی از این جاده که در محدوده شهرستان تفرش است، ترمیم شده و آسفالت و بازسازی کامل آن نیازمند همکاری مسئولان ساوه است.

رئیس شورای اسلامی شهر تفرش تصریح کرد: این جاده به سبب این که از مناطق بکر کوهستانی عبور می‌کند می‌تواند یک منطقه گردشگری منحصر به فرد را در این شهرستان ایجاد کند که به طور قطع به توسعه این شهرستان کمک می‌کند چرا که این جاده از روستای جلایر که حد فاصل میان دو شهر ساوه و تفرش بوده می‌گذرد که دارای موقعیت مناسب گردشگری است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 16:9 | نویسنده : میثم اله وردی |