مدیرکل امور بانوان استانداری مرکزی: برنامه‌ریزی‌های حوزه بانوان در استان مرکزی بدون افراط و تفریط اس

پایگاه خبری تفرش:

زهرا فرجی/ امور بانوان مرکزی

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل امور بانوان استانداری مرکزی گفت: برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه زنان باید واقع‌گرایانه و به دور از هرگونه افراط و تفریط باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش، زهرا فرجی ظهرامروز در دیدار با امام جمعه تفرش اظهار داشت: نقش زنان در خانواده از نکات مهمی است که در برنامه‎ریزی‌های این حوزه باید در نظر گرفته شود.

وی افزود: این‌گونه دیدارها با هدف بررسی آسیب‌ها به ویژه در حوزه خانواده در تمامی شهرستان‌ها دنبال می‌شود و با کمک ائمه جماعات راه‌حل‌ها نیز مورد بررسی قرار گرفته و به مردم ارائه می‌شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری مرکزی تصریح کرد: نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل داده و از این نظر نقش محوری در اجتماع دارند از سوی دیگر زنان به عنوان عضوی تاثیرگذار و مهم در خانواده دارای نقشی محوری هستند که بسیار با اهمیت است.

فرجی با اشاره به محصور نبودن نقش زنان تنها به محیط خانواده گفت: نقش‌آفرینی زن تنها محدود به محیط خانه نیست و اگر این قشر را منحصر به محیط خانه کنیم در واقع نیمی از جمعیت جامعه را که می‎توانند در تصمیمات و فعالیت‎ها نقش داشته باشند محصور کرده‎ایم.

وی افزود: با توجه به توطئه دشمنان علیه جایگاه زنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی  کم ارزش جلوه دادن آن، کار برنامه‎ریزان و مسئولان این بخش بسیار حساس و مهم بوده چرا که زنان در جهت توسعه و پیشرفت جامعه بسیار تاثیرگذارند.

مدیرکل امور بانوان استانداری مرکزی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه زنان باید واقع‌گرایانه و به دور از هرگونه افراط و تفریط باشد، امروزه دشمنان جنگ نرم قصد دارند حضور زنان را در عرصه‌های مختلف را کمرنگ جلوه دهند.

فرجی با اشاره به اقدامات لازم برای خنثی کردن هجمه‎های فرهنگی دشمنان گفت: برای مقابله با جنگ نرم دشمن لازم است با برنامه‏‎های مناسب جامعه را نسبت به مسائل خانواده حساس کرده و از سوی دیگر برنامه‏‌هایی در مقابل این هجمه‌ها داشته باشیم.

وی افزود: یکی از نقش‌های ویژه زنان انتقال فرهنگ به نسل آینده و حفظ هویت فرهنگی در جامعه است و از این طریق زنان در ایجاد تحولات اجتماعی و فرهنگی بسیار موثر هستند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 17:18 | نویسنده : میثم اله وردی |