مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی: اعتبارات مورد نیاز تکمیل استخر تفرش محقق شود

پایگاه خبری تفرش:

پروژه ورزشی

 مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: تخصیص به موقع اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های عمرانی در راستای سرعت بخشی به روند اجرای پروژه‌ها بسیار مهم بوده که اعتبارات مورد نیاز تکمیل استخر تفرش نیز باید به زودی محقق شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سعید ملکی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی ورزشی شهرهای محلات و خمین بااشاره به اهمیت نهادینه کردن فرهنگ‌ورزش درجامعه اظهار داشت: این اداره‌کل تاکنون در راستای رشد و توسعه ورزش استان گام‌های بسیار مهم و تاثیرگذاری را برداشته و تا حد زیادی توانسته اهداف ورزش استان را محقق کند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات ورزشی که برای عموم مردم انجام شد اجراء و تحقق ورزش برای همه بوده که در تابستان امسال به صورت هم‌زمان با چندین استان کشور به صورت پایلوت در اراک انجام شد و مورد استقبال خوبی قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: در حال حاضر نیز به انجام ورزش در استان نیز توجه شده و با همکاری این اداره کل ورزش برای همه در سالن های سرپوشیده در حال اجرا بوده و این طرح با توجه به سرمای هوا متوقف نشده و مورد استقبال مردم نیز قرار دارد.

ملکی بااشاره به اینکه این طرح مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت و در پارک‌ها به خوبی اجرا شد گفت: این اداره در تلاش بوده تا بتواند این مهم را همچنان ادامه دهد و بتواند آن را در جامعه گسترش دهد به همین منظور این طرح با توجه به استقبال خوب شهروندان سال آینده درسایر شهرهای استان نیز اجرائی می‌شود.

وی افزود: باید تلاش شود به منظور رشد و توسعه ورزش استان و حمایت از ورزش قهرمانی در استان گام برداشته شود و بتوانیم از ورزشکاران قهرمانی حمایت کنیم که این مهم با همکاری و مساعدت دفتر برنامه‌ریزی و نظارت ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و جلسات برگزار شده با این دو بخش نیز به زودی محقق می‌شود.

مدیرکل ورزش‌و جوانان استان‌مرکزی تصریح کرد: ورزش پزشکی‌و بوکس نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان و توجه ویژه به‌این ورزش‌ها بوده که باید به این مهم نیزاز طرف فدراسیون‌های بوکس و پزشکی ورزشی توجه شود و مورد حمایت قرار گیرند.

ملکی‌بااشاره به اهمیت پروژه‌های عمرانی ورزشی گفت: باید به ساخت، توسعه و تجهیز این اماکن توجه شود تا بتوانیم فرهنگ ورزش را در جامعه نهادینه کنیم.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 15:43 | نویسنده : میثم اله وردی |