نقطه حادثه خیز گردنه نقره کمر تفرش اصلاح می شود

پایگاه خبری تفرش:

جاده راه

 رئیس اداره راه و شهرسازی تفرش گفت: به منظورحذف نقطه حادثه خیز گردنه نقره کمر عملیات حذف پیچ های خطرناک این محور آغاز شد .

مجتبی معصومی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در تفرش، با اشاره به خطرات گردنه نقره کمر تفرش اظهار داشت: گردنه نقره کمر تفرش یکی از پرخطرترین محورهای شهرستان است که با تخصیص از محل اعتبارات استانی اصلاح یکی از پیچ های خطرناک این محور در دست اقدام است.

وی افزود: با هدف تامین ایمنی و آشکار سازی یک نقطه حادثه خیز گردنه نقره کمر تفرش اقدامات اصلاحی این محور آغاز شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تفرش تصریح کرد: گردنه و تعدادی از پیچ‌های این محور از مهمترین نقاط حادثه خیز در شهرستان تفرش هستند که از محل اعتبارات استانی عملیات تعریض و رفع این نقطه در حال اجرا است.

معصومی  اعتبار این عملیات را سیصد میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این عملیات بصورت امانی و با حجم خاکبرداری 2هزار متر مکعب انجام می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تفرش افزود: اصلاح پیچ خطرناک و افزایش دید رانندگان از مهمترین عوامل اجرای این تعریض به شمار می رود.

معصومی خاطر نشان کرد: شهرستان تفرش یکی از شهرهای کوهستانی در استان مرکزی است که 2گردنه صعب العبور در راه شهری و بیش از 5 گردنه صعب العبور در راه روستایی نیاز به بهسازی و اصلاح دارند که با تامین اعتبار عملیاتی می‌شود.

وی تصریح کرد: محور راه روستایی ابره در، محمد آباد، سرآبادان از جمله راه های روستایی هستند که در فصل زمستان در مواردی سبب بروز مشکلاتی برای روستائیان می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 2:10 | نویسنده : میثم اله وردی |