مدیر کمیته امداد تفرش: اشتغال‌زایی خانواده‌های مددجویان اولویت‌کمیته امداد تفرش است

پایگاه خبری تفرش:

کمیته امداد

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) تفرش گفت: توجه به اشتغال زایی خانواده‌های مددجویان تحت حمایت یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد تفرش است.

قاسم مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از تفرش، با اشاره به خدمات این نهاد برای افراد تحت حمایت اظهار داشت: اولویت کمیته امداد امام خمینی(ره) تفرش خودکفایی مددجویان در راستای حمایت از افرادی که تحت پوشش این نهاد بوده است که این عمل سبب استقلال آنان می‌شود.

وی افزود: تاکنون مهم‌ترین کاری که توسط کمیته امداد انجام شده این بوده که فرزندان خانواده‌های کم بضاعت و بی سرپرست از تحصیل عقب نمانند و بتوانند در کنار دیگر دانش‌آموزان به تحیل ادامه دهند.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) تفرش تصریح کرد: نیروهای این نهاد با عشق و براساس علاقه کار خود را ادامه می‌دهند که این سبب موفقیت کمیته امداد امام خمینی(ره) در تمام زمینه‌ها شده و امیدواریم روزی فرا رسد که همه این افراد بتوانند بدون دغدغه مالی زندگی کنند.

مقدم با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: این نهاد در صدد است برای خانواده‌های نیازمند فرصت شغلی ایجاد کند تا بتوانند کسب درآمد مناسبی داشته باشند.

وی افزود: در 6 ماه نخست امسال این نهاد 261 مورد خدمات برای خانواده‌های تحت حمایت ارئه کرده که شامل خدمات فرهنگی، آموزشی و پرورشی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد بوده است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) تفرش تصریح کرد: کمیته امداد برای ارائه این خدمات مبلغ 46 میلیون ریال هزینه کرده است.

مقدم بااشاره به خدمات فرهنگی ارائه شده گفت: برای افراد تحت حمایت کانون‌های فرهنگی موقت را برگزار کرده‌ایم این نهاد هر ساله زمانی با شروع تعطیلات برنامه‌های متنوعی برای نوجوانان وجوانان تدارک دیده است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) تفرش با مشارکت مردم و همکاری خیران در امر تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان برای رسیدن به درجات برتر تلاش می‌کنند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 11:2 | نویسنده : میثم اله وردی |