فرماندار تفرش: مبارزه به مواد مخدر در تفرش تشدید می‌شود

پایگاه خبری تفرش:

مبارزه با مواد مخدر

فرماندار تفرش گفت: ایده‌های نو و کارشناسی برای مبارزه با مواد مخدر ارائه شده است و می‌خواهیم با بسیج همگانی مبارزه با مواد مخدر در تفرش را شدت ببخیشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش، کریم حمیدوند در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان تفرش اظهار داشت: اعتیاد زنان و نوجوانان در سال‌های اخیر در ایران یک چراغ خطر است که این میزان در سال‌های 89 و 90 به بیشترین میزان رسیده است.

فرماندار تفرش با اشاره به آثار سوء مصرف مواد مخدر گفت: استفاده از این مواد افیونی سبب ایجاد خسارت به ابعاد اقتصادی اجتماعی و فرهنگی شده و یک فرد مفید جامعه را به بیمار تبدیل می‌کند.

حمیدوند با اشاره به اشاعه مواد مخدر توسط دشمنان برای مخدوش کردن چهره نظام گفت: بسیاری از کشورها با عرضه مواد مخدر در کشور ایران بدنبال مخدوش کردن چهره نظام هستند و مسئولان به عنوان نخستین و مکلف‌ترین افراد باید با مصرف این مواد در جامعه برخورد کنند.

وی افزود: مبارزه با مواد مخدر یک امر جهادگونه است و مبارزه دراین راه یک جهاد با بدی‌های جامعه است و بنابراین مسئولان فرهنگی تفرش مبارزه با مواد مخدر را جدی بگیرند زیرا گسترش اعتیاد از مصادیق جنگ نرم است.

فرماندار تفرش هماهنگی دستگاه‎ها در اجرای طرح کارزار رسانه‌ای را یکی از راه‌های موثر پیشگیری دانست و تصریح کرد: اجرای این طرح در استان و شهرستان‌ها باید توسط دستگاه‌های مربوطه جدی گرفته شود و با نهایت تلاش در تحقق اهداف این طرح همت کنند.

حمیدوند با اشاره به لزوم عدم تشتت دستگاه‎ها برای مبارزه با مواد مخدر گفت: باید از پراکندگی و تشتت بین دستگاه‌ها جلوگیری شود، همکاری و مساعدت دستگاه‌های اجرایی بیشتر شده تا بتوانیم در مبارزه با مواد مخدر برنامه‌ریزی‌های صحیح را اجرایی کنیم.

وی افزود: باید نسبت به سلامت و آینده جامعه اسلامی خود دغدغه داشته باشیم و بخشی از افراد که گرفتار اعتیاد می‌شوند نیازمند توجه ویژه هستند زیرا نگاه تکلیف‌گرایانه در حوزه مبارزه با مواد مخدر دارای اهمیت اساسی است.

فرماندار تفرش نجات یک انسان را نجات جامعه دانست و تصریح کرد: تلاش و همت در راه امنیت اخلاقی و مبارزه با مواد مخدر یک کار خداپسندانه و دارای اجر اخروی است که باید به عنوان یک وظیفه شرعی نگریست.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 9:27 | نویسنده : میثم اله وردی |