مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه تفرش برگزار شد .

پایگاه خبری تفرش:

مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، معاونت فرهنگی و دانشجویی، مدیران و دانشجویان در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزار شد.

 خبرگزاری فارس: مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه تفرش برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش پیش از ظهر امروز در این مراسم گفت: اولین جرقه‌های جنبش دانشجویی در ایران قبل از انقلاب و با شهادت سه شهید دانشجو در سال 1332 در دانشکده فنی دانشگاه تهران زده و با اقدام استکبار ستیزی این سه شهید ادامه پیدا کرد.

حجت‌الاسلام رسول ظرافت با بیان این که جنبش دانشجویی ایران قبل از انقلاب در برابر استبداد و بعد از آن در برابر استکبار ایستاد، افزود: آرمان خواهی، استکبار ستیزی و عدالت خواهی و تلاش برای حفظ استقلال مهم‌ترین رسالت جنبش دانشجویی است که باید توسط دانشجویان دنبال گردد.

وی اظهار داشت: در عصر کنونی نیز دانشجویان باید به این باور برسند که می‌توانند با اتکا به نبوغ علمی خود شعار ما می‌توانیم را در جهان طنین‌انداز کنند.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش تصریح کرد: روحیه استکبار، حفظ منافع خود و وابسته کردن ملت‌ها به خود است که ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های استعمار و خنثی کردن نقشه‌های آنان رسالت دانشجویان در عصر کنونی است.

در پایان این مراسم از دانشجویان برتر علمی و  فعال در  عرصه‌های فرهنگی با اهدا لوح یادبود و جوایزی تقدیر شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 12:58 | نویسنده : میثم اله وردی |