طرح پیشگیری از مواد مخدر شیشه در ۶ استان کشور اجرا می‌شود

پایگاه خبری تفرش:

مواد مخدر

 معاونت پیشگیری بهزیستی استان مرکزی گفت: پیشگیری از مصرف مواد مخدر به ویژه شیشه در ۶ استان کشور به صورت پایلوت اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش،کیانوش امینی عصر امروز در جلسه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان تفرش اظهار داشت: مواد مخدر شیشه یکی از پر مصرف‌ترین مواد در سطح استان مرکزی است که بیشترین مصرف کنندگان آن زنان و نوجوانان هستند.

وی افزود: اثرات تخریبی شیشه در زمینه‌های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی نشانگر عوارض بد این مواد است.

معاونت پیشگیری بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: پیشگیری از مصرف مواد مخدر به خصوص شیشه در 6 استان کشور به صورت پایلوت اجرا می‌شود.

وی از اجرای طرح کارزار رسانه‎ای در استان مرکزی خبر داد و افزود: این طرح با هدف بمباران اطلاعات رسانه‌های استان در پیشگیری از مصرف مواد مخدر از تاریخ 13دی ماه به صورت یک هفته اجرا می‌شود.

معاونت پیشگیری بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: در این طرح بیش از120 ویژه برنامه با هدف پیشگیری از مصرف مواد مخدر و نجات جان فرد که نجات جامعه را در پی دارد اجرایی می‌شود.

امینی خواستار همکاری نهادهای مختلف در این طرح شد و گفت: تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد همانند جمعیت هلال احمر در پیشبرد این امر از اهمیت بالایی برخوردار هستند و ارائه تبلیغات و رفتارهای پیشگیرانه در گروه‌های مختلف سنی متفاوت است.

وی ظرفیت رسانه در این طرح را موثر دانست و افزود: صدا و سیما یکی از موثرترین نهادهای اجرایی در این کارزار رسانه‌ای است که با پخش کلیپ، تیزر، فیلم کوتاه می‌تواند در فواصل زمانی و مدت مشخص تاثیر بسزایی داشته باشد.

معاونت پیشگیری بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: پخش تراکت، بروشور و پوستر، طراحی لوگو ویژه پیشگیری و نصب در مکان‌های اجرای طرح اجرای تئاتر خیابانی با موضوع مواد مخدر، استفاده از ظرفیت مدارس و دانشگاه‌ها از دیگر عنوان برنامه‌های پیش‌بینی شده در طرح کارزار رسانه‌ای است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 17:51 | نویسنده : میثم اله وردی |