مدیرکمیته امداد تفرش: بیش از یک میلیارد ریال به بیمه زنان سرپرست خانوار تفرش اختصاص یافت

پایگاه خبری تفرش:

بیمه

 مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) تفرش گفت: در ۶ ماه نخست امسال یک میلیارد و ۲۴۹ میلیون ریال برای بیمه زنان سرپرست خانواده تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.

قاسم مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تفرش، با اشاره به زنان سرپرست خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت امداد از ابتدای تاسیس این نهاد از مهم‌ترین خدمات به اقشار نیازمند بوده است.

وی افزود: بیشتر زنان سرپرست خانوار از بیمه تامین اجتماعی برخوردار شده‌اند و حق بیمه و مستمر از طریق امداد به حساب آنها واریز می‌شود.

مدیرکمیته امداد امام‌خمینی(ره) تفرش با اشاره به خدمات درمانی بیماران تحت پوشش گفت: خدمات انجام شده توسط این نهاد کمک به درمان بیماران به ویژه افراد با بیماری صعب‌العلاج  یکی از اقدامات مهم بوده است.

مقدم تصریح کرد:کمیته امداد امام‌خمینی(ره) با ارائه خدمات، آماده خدمت‌رسانی به افراد بی‌بضاعت و محرومان شهرستان تفرش است.

وی با اشاره به دیدگاه‌های اسلامی‌حاکم بر نظام کشور و سفارشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری افزود: در نظام اسلامی خانواده جایگاه مهمی دارد و زن نیز به‌عنوان جایگاه برتر باید تعریف شود.

مدیرکمیته امداد امام‌خمینی(ره) تفرش خاطرنشان کرد: مهارت‌های تربیتی، رفتاری، اخلاقی و اعتقادی برای بالا بردن سطح فضای خانواده‌ها در حال آموزش است، ضمن اینکه به گونه‌ای برای زنان سرپرست خانوار ایجاد شغل کنیم و خانه‌داری نیز تعریف شغلی داشته باشد.

مقدم تصریح کرد: اهداف کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای خودکفایی و استقلال زنان و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد نیازمند عزم عمومی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 10:16 | نویسنده : میثم اله وردی |