رئیس جمعیت هلال احمر تفرش خبر داد انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین هلال احمر و تعاون، کار و رفاه اج

پایگاه خبری تفرش:

رئیس جمعیت هلال احمر تفرش از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان خبر داد.

 خبرگزاری فارس: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین هلال احمر و تعاون، کار و رفاه اجتماعی تفرش

مجید حسین‌جمال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری 180 نفر از مستمری ‌بگیران بیمه بیکاری تفرش آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه را فرا خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: این افراد در قالب گروه‌های 30 نفره با شرکت در دوره‌های آموزشی، امداد و نجات و کمک‌های اولیه را فرا گرفته و در صورت موفقیت در آزمون گواهی‌نامه دریافت خواهند کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر تفرش در بخش دیگری از سخنان خود از سفر کاروان سلامت و امید به این شهرستان خبر داد و بیان داشت: کاروان سلامت و امید چهار بهمن ماه سال جاری به شهر تفرش سفر خواهد کرد.

حسین‌جمال هدف از اجرای طرح سلامت و امید را اجرایی شدن سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در موضوع آموزش و پیشگیری از بیماری‌ها با تکیه بر مشارکت‌های مردمی دانست و ادامه داد: در این کاروان در حوزه‌های پیشگیری و آموزش در حوزه‌های سلامت به صورت رایگان با کمک خیران به مردم خدمت‌رسانی می‌شود.

وی بیان کرد: ارائه خدمات پزشکی، برگزاری مراسم تجلیل از خیرین، طبخ غذا به نفع نیازمندان، برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی ایستگاه‌ها و چادرهای سلامت، اجرای طرح غربال‌گری، ارائه مشاوره‌های تغذیه و... از برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده به مناسبت سفر کاروان سلامت و امید به تفرش است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 15:45 | نویسنده : میثم اله وردی |