نماینده مردم تفرش در مجلس: تصفیه‌خانه تفرش سال آینده افتتاح می‌شود

پایگاه خبری تفرش:

عباس صلاحی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس

 نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی گفت: با اقدامات انجام گرفته تا اوایل سال آینده شاهد افتتاح فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب تفرش هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش، عباس صلاحی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان تفرش با تاکید در تکمیل طرح‌های نیمه‎تمام در این شهرستان اظهار داشت: اتمام طرح‌های نیمه تمام تا پایان سال 94 یکی از مهم‌ترین نیازهای شهرستان تفرش است که با برگزاری جلسات و پیگیری‌های شهرستانی و استانی تسریع در تکمیل طرح‌ها در اولویت قرار می‌گیرد.

وی افزود:در حوزه راه با توجه به کوهستانی بودن این شهرستان و صعب العبور شدن تعدادی از محورها در فصل زمستان توجه به محورهای روستایی و اتمام آسفالت این محورها باید در اولویت قرار گیرد.

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی از بهره‌برداری از استخر شهدای تفرش در آینده نزدیک خبر داد و گفت: امید است مسئولان مربوطه اداره ورزش و جوانان با توجه به تعیین موعد مقرر در بهره‌برداری مجدد این استخر تلاش‌های لازم را بعمل آورند.

صلاحی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در هفته فرهنگی در شهرستان تفرش خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌ها در این هفته سبب رشد فرهنگی و معرفی این شهرستان در سطح کشور و استان مرکزی گردید که تداوم این برنامه‌ها باید در طول سال مورد توجه قرار بگیرد.

وی صنایع دستی و آثار تاریخی باستانی را یکی از ظرفیت‌های برجسته شهرستان تفرش عنوان کرد و افزود: برنامه مدون تنظیم گنجینه مشاهیر در دست اقدام است که با تعیین اعتبار مناسب انجام می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی با اشاره به ترمیم بیش از 8کیلومتر از شبکه لوله‌های آب شهری خاطرنشان کرد: در سال 94 با تخصیص اعتبارات مناسب ادامه این طرح اجرایی می‌شود و با اقدامات انجام گرفته تا اوایل سال آینده شاهد افتتاح فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب تفرش هستیم.

صلاحی تصریح کرد: طرح گازرسانی به روستاهای تفرش با سرعت در حال اجرا است و تاکنون گازرسانی به 4 روستا انجام شده و با پیگیری‌های انجام شده از طریق وزارت نفت روستاهایی که در اولویت هستند از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

 

وی افزود: احداث پاسگاه جفتان در دهستان رودبار، ساخت پایگاه امداد جاده ای گیان، افزایش پهنای باند شبکه مخابرات بوسیله راه‌اندازی دکل در روستای محمدآباد، افزایش پوشش دیجیتال با راه‌اندازی آنتن در روستای کندج، تعیین تکلیف واحدهای غیرفعال ناحیه صنعتی از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 19:35 | نویسنده : میثم اله وردی |