امام جمعه تفرش: راهیان‌نور سبب تقویت باورمندی دانش‎آموزان می‌شود

پایگاه خبری تفرش:

یادواره شهدا

امام جمعه تفرش گفت: یکی‌از اثرات باورمندی‌شهداء این بود که با گذشت سال‌ها از جنگ و زمان شهادت آنها نسلی‌که دوران آنها را درک نکرده برای بازدید مکان شهادت شهداء به سفرهای راهیان‌ نور اعزام می‌شوند.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش‌،حجت‌الاسلام سیدمحمد مومنی ظهرامروز در یادواره شهداء روستای شهراب این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء اظهار شد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب‌اسلامی یکی از اهدافیست که باید در برگزاری یادواره شهداء به آن اهمیت ویژه داد.

وی بسیجیان را پرچم‌داران نظام‌جمهوری اسلامی‌ایران دانست و افزود: شهداء با تقویت‌باورمندی به خداو سربلندی در آزمایش الهی به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند و سربلندی دنیا و آخرت نصیب آنان شد.

امام جمعه تفرش با اشاره به تمایل نسل امروز برای بازدید از مناطق جنگی گفت: یکی‌از اثرات باورمندی‌شهداء این بود که با گذشت سال‌ها از جنگ و زمان شهادت آنها نسلی‌که دوران آنها را درک نکرده برای بازدید مکان شهادت شهداء به سفرهای راهیان‌ نور اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام مومنی تصریح‌کرد: خداوند بندگان خود را در برابر وقایع مختلف مورد آزمایش قرار می‌دهد و جنگ تحمیلی ایران یکی از سرافرازترین بندگان در آزمایش الهی هستند و خانواده و فرزندان شهداء باید در مسیر پدرانشان حرکت کنند تا همانند شهداء در آزمون الهی سربلند باشند.

اتحاد و هم گرایی رمز موفقیت رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس بود

فرمانده سپاه ناحیه تفرش نیز اتحاد و یکپارچگی رزمندگان در دفاع مقدس را یکی از رموز موفقیت جنگ دانست و گفت: رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های جوانان این سرزمین در دفاع و صیانت از اسلام، انقلاب و مردم به رهبری‌امام راحل در تاریخ ایران اسلامی ثبت شده است.

علی فراهانی بسیج را نیروهای خادم نظام دانست و افزود: بسیج یعنی آحاد مردم که دل در گرو نظام و انقلاب اسلامی دارند و در تمام عرصه‌ها حضور موثر و سازنده دارند.

وی تصریح‌کرد: ثمره بسیج وحدت و یکپارچگی بوده و امروز در بسیاری از کشورهای همسایه بسیج مردمی شکل گرفته و زمانی که بسیج تشکیل شد سبب عقب‌نشینی دشمنان اسلام شد و بسیج تا به امروز ثمرات‌خود را نشان داده و در کشورهای همسایه و مسلمان نیز الگو شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش به اهداف و خصلت‌های شهداء اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری یادواره شهداء و آشنایی با سیره شهداء و تجدید میثاق با آرمان‌های شهداء و امام شهداست.

فراهانی افزود: تجلیل و تکریم شهداء سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مایه بقاء انقلاب اسلامی می‌شود و امروز به برکت خون شهداء بوده که ایران اسلامی در عرصه‌های ملی و بین المللی بر قله افتخار ایستاده است.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 13:25 | نویسنده : میثم اله وردی |