امام جمعه تفرش: ترویج سبک زندگی اسلامی مهمترین رویکرد مسئولان باشد

پایگاه خبری تفرش:

نماز جمعه ارومیه

امام جمعه تفرش در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: سبک زندگی اسلامی در خانواده ها از مهمترین مباحث اجتماعی در جامعه ایران است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش، حجت الاسلام سیدمحمد مومنی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان تفرش اظهار کرد: سبک زندگی اسلامی در خانواده‎ها از مهمترین مباحث اجتماعی در جامعه ایران است.

وی افزود: اصلاح خانواده‎ها سبب اصلاح جامعه می‌شود و بسیاری از اشتباهات ریشه در معصیت‌هایی است که در خانواده آسان برشمرده می‌شود.

امام جمعه تفرش بی‌تفاوتی تعدای از خانواده ها به منکرات را سبب نادیده گرفتن معروفات دانست و تصریح کرد: با نهادینه کردن و معرفی روش‌های صحیح امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می‌توانیم به سمت سالم بودن جامعه هدایت شویم.

حجت الاسلام مومنی معرفی شیوه‎های کاربردی احیا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را یکی از راه های احیای این فریضه عنوان کرد و گفت: جستجو راه‌های مناسب و عملی و شناخت صحیح معروف و منکر باید در جامعه محقق شود.

وی در خطبه دوم نماز جمعه تفرش بسیج را یکی از مهمترین ارکان در ایران عنوان کرد و افزود: امروز در ایران بسیج 20 میلیونی به بسیج 70 میلیونی تبدیل شده و پشتوانه ایران اسلامی است.

امام جمعه تفرش اسلام هراسی را توطئه امروز دشمنان دانست و تصریج کرد: هدف اصلی امام حسین(ع) در سرزمین کربلا محقق شد و پیروز میدان فرزندان آل محمد(ص) بودند و امروز هدف اصلی دشمن از بین بردن نام اهل بیت است.

حجت الاسلام مومنی با اشاره به هدف گروه‏‎های تروریستی گفت: معرفی مذهب غیر واقعی توطئه آمریکا و اسرائیل است و با تقویت گروه‌های تروریستی می‌خواهند چهره اسلام را مخدوش و اختلاف در جهان اسلام را افزایش دهند.

وی افزود: بسیجیان پرچمدار جامعه هستند و دشمن می‌خواهد تفکر بسیجی را از بین ببرد و بسیجیان با حضور خود در همه صحنه‌ها نقشه دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

امام جمعه تفرش بسیجیان را نیروهای متعهد اسلام معرفی و تصریح کرد: سیجیان افتخار ایران اسلامی هستند و بسیجی امور دنیوی را در آباد کردن جامعه خلاصه می‌کند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:39 | نویسنده : میثم اله وردی |