عضویت در کتابخانه‌های تفرش رایگان انجام می‌شود

پایگاه خبری تفرش:

کتابخانه بروجرد1

فرماندار تفرش گفت: به منظور نهادینه شدن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهرستان تفرش، در طول این هفته عضویت در کتابخانه عمومی به صورت رایگان انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش، کریم حمیدوند در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی تفرش  اظهار کرد: کتاب یکی از مهمترین ابزارهای کمال بشری در عصر حاضر است و با توجه به کتاب میتوان بسیاری از تجارب گذشتگان را کسب کرد.

وی افزود: به منظور نهادینه شدن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهرستان تفرش، در طول این هفته عضویت در کتابخانه عمومی به صورت رایگان انجام شده و افراد می تواند از کتب موجود استفاده نمایند چراکه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی بعنوان یکی از ضرورت های جامعه باید نهادینه شود.

کریم‌وند با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین نسل جوان، تصریح کرد: با وجود پیشرفت های چشمگیر بشر در عرصه های دانش و نوآوری و فرهنگ، کتاب نه تنها اهمیت خود را از دست نداده بلکه گسترده تر و تازه تر شده و جلوه ای پایدارتر پیدا کرده است.

فرماندار تفرش با اشاره به اینکه گرایش همگانی مردم و به ویژه نسل جوان به ایده ها و آرمان های انقلاب اسلامی، در سایه درخت پر بار اسلام شکل گرفته است، گفت: اسلام، دین اندیشه و معرفت، دین دانش، کتاب و معنویت است و می توان گفت آیین آسمانی اسلام، پرچمدار کتاب و کتابخوانی است.

28 هزار نسخه در کتابخانه عمومی پروفسور حسابی موجود است

مدیر کتابخانه عمومی پروفسور حسابی در این جلسه با اشاره به عضویت فعال 1300 نفر در این کتابخانه گفت: 28هزار نسخه در مخازن کتابخانه تفرش با عناوین متعدد موجود است که پذیرای کتابخوانان و اعضای فعال این کتابخانه است.

مهدی جعفری با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در کتابخانه عمومی پروفسور حسابی تفرش در هفته کتاب و کتابخوانی افزود: در این نمایشگاه 1200کتاب کمک درسی ، روانشناسی ، مذهبی با  15الی 25 درصد تخفیف ارائه شده است که عموم علاقه مندان می توانند از این نمایشگاه بازدید و خرید کنند.

وی تصریح کرد: فضاسازی تبلیغی ، تجلیل از کتابخوانان برتر در رده های سنی مختلف را از دیگر برنامه های هفته کتاب در تفرش به شمار می رود.

مسئول کتابخانه عمومی پروفسور حسابی تفرش گفت: با توجه به اهمیت کتاب و کتابخوانی، این کتابخانه درصدد است با اجرای برنامه های فرهنگی مانند راه اندازی ایستگاههای مطالعه در ادارات و پایانه های مسافربری و همچین راه اندازی کانون ادبی اندیشه جوان در راستای نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه ، گام های مثبتی را بردارد.

وی افزود: نمایشگاه کتاب تفرش تا 30 آبان ماه هر روز از ساعت 8 صبح تا 6 عصر در محل کتابخانه عمومی پروفسور حسابی پذیرای علاقمندان است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 15:50 | نویسنده : میثم اله وردی |