مدیرهلال احمر تفرش: ۳ ایستگاه سنجش سلامت در تفرش برپا شد

پایگاه خبری تفرش:

هلال احمر

 مدیر جمعیت هلال احمر تفرش گفت: به مناسبت هفته فرهنگی هلال احمر این شهرستان ۳ ایستگاه سنجش سلامت را در دستور کار قرار داده است.

مجید حسین‌جمال در گفت‌وگو باخبرنگار تسنیم در تفرش، با اشاره به برنامه‌های هلال احمر به مناسبت هفته فرهنگی تفرش اظهار کرد: به مناسبت هفته فرهنگی برنامه‌های متنوعی در این شهرستان اجرا شده که جمعیت هلال احمر نیز برنامه‌هایی از جمله 3 ایستگاه سنجش سلامت را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: این ایستگاه‌ها کارسنجش فشار خون شهروندان، عضوگیری برای جمعیت هلال احمر، افتتاح نمایشگاه تجهیزات امدادی، تجلیل از خیران جمعیت هلال احمر را بر عهده دارند.

مدیر جمعیت هلال احمر تفرش با اشاره به دیگر برنامه‌ها گفت: ایستگاه آموزش کمک‌های اولیه و ایمنی برای تمام افراد، برگزاری مسابقات در بین امدادگران و برگزاری مسابقه چادر زنی از جمله این برنامه‌ها است.

حسین‌جمال تصریح کرد: دوره آموزشی امداد و کمک‌های اولیه برای دانشجویان تفرشی نیز برگزار می‌شود که 60 دانشجو خانم و آقا در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

وی افزود: خدمت‌رسانی به مردم بزرگ‌ترین افتخار برای جوانان جمعیت هلال احمر بوده که با ایثار و از خودگذشتگی در هر شرایطی مأموریت خود را به بهترین نحو انجام می‌دهند. 

مدیر جمعیت هلال احمر تفرش با اشاره به ضروری بودن آموزش گفت: آموزش در جمعیت هلال احمر بسیار ضروری بوده و این جمعیت می‌تواند عموم جامعه را با آموزش صحیح در برابر خطرها به هنگام وقوع بلایای طبیعی آشنا نماید. 

حسین‌جمال تصریح کرد: تربیت امدادگران و آموزش افراد برای مقابله با حوادث و اتفاقات احتمالی از وظایف مهم این جمعیت است.

وی افزود: این دوره آموزشی در 3 مقطع مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌شود که دوره مقدماتی 2 مرحله و دوره تکمیلی آن یک مرحله است.

مدیر جمعیت هلال احمر تفرش با اشاره به موفقیت در این‌دوره‌ها گفت: افرادی که در این دوره موفق شوند در دوره‌های تخصصی امداد و نجات مانند امداد کوهستان، جاده، آوار و سیلاب نیز شرکت می‌کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 12:31 | نویسنده : میثم اله وردی |