رئیس دانشگاه تفرش: قرار گرفتن در بین 40 دانشگاه برتر کشور مهم‌ترین برنامه‌ کلان دانشگاه تفرش است

پایگاه خبری تفرش:

رئیس دانشگاه تفرش حرکت در راستای بهبود کیفی، توسعه کمی، رسیدن به مرز 3 هزار دانشجو و قرار گرفتن در بین 40 دانشگاه برتر کشور و منطقه را از مهم‌ترین برنامه‌های کلان دانشگاه تفرش عنوان کرد.

 خبرگزاری فارس: قرار گرفتن در بین 40 دانشگاه برتر کشور مهم‌ترین برنامه‌ کلان دانشگاه تفرش است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد قاسم سحاب صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاسیس رشته‌های جدید و قابل رقابت با دانشگاه‌های کشور نظیر ایجاد رشته مهندسی معماری بناهای سنتی و میراث فرهنگی، ایجاد پژوهش‌کده‌های پدافند غیرعامل و محیط زیست و توسعه روابط بین‌الملل به منظور تبادل دانشجو و منابع علمی با دانشگاه‌های خارج از کشور از مهم‌ترین اهداف دانشگاه تفرش در راستای شاخص کردن این دانشگاه در بین دانشگاه‌های کشور است.

وی مشکل فاضلاب خوابگاه‌های دانشجویی و پرهزینه بودن اجرای شبکه فاضلاب داخلی دانشگاه و اتصال آن به فاضلاب شهر برای دانشگاه، معوقات مالی و عدم امکان تسویه دیون گذشته این دانشگاه با اعتبارات سال جاری را از مهم‌ترین مشکلات این دانشگاه عنوان کرد.

رئیس دانشگاه تفرش گفت: تعریف یک طرح پژوهشی مشترک بین تمامی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان با توجه به نیاز استان و ویژگی‌های زیست‌محیطی آن با عنوان طرح جامع مطالعات زیست محیطی استان مرکزی و روش‌های مبارزه با آلاینده و سالم‌سازی محیط زیست می‌تواند رفع‌کننده بسیاری از مشکلات استان باشد. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 10:56 | نویسنده : میثم اله وردی |