دانشجویان دانشگاه تفرش دست به اعتراض زدند

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: در پی هتک حرمت خواننده مرتد به ساحت مقدس امام هادی(ع) و امام زمان(عج) دانشجویان دانشگاه تفرش در صحن این دانشگاه دست به اعتراض زدند.

خبرگزاری فارس: دانشجویان دانشگاه تفرش دست به اعتراض زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش بعد از ظهر امروز در جمع دانشجویان شرکت‌کننده در این اعتراض اظهار داشت: باید به کسانی همچون این خواننده مرتد که تصور می‌کنند با این نوع اقدامات می‌توانند نور ولایت در جامعه اسلامی را خاموش کنند، گفت زهی خیال باطل؛ نور ولایت نوری است که هیچگاه خاموش نخواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد موسوی این اقدام را در راستای تلاش دشمنان اسلام برای جلوگیری از گسترش دین اسلام دانست که توطئه اسلام‌هراسی را یدک می‌کشد.

 

وی افزود: اسلام دینی است که با چنین توطئه‌هایی از بین نخواهد رفت، امروز دین اسلام در سراسر جهان رو به گسترش نهاده است و دشمنان از این موضوع در هراس هستند.

وی تصریح کرد: جوانان باید در برابر این توطئه‌ها بیدار و هوشیار باشند،این خواننده مرتد در تلاش بود با چنین حرکتی اعتقادات مردم و جوانان را خدشه‌دار کرده و بین آنان و اسلام جدایی بیندازد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش با تاکید بر اینکه خداوند همواره چنین توطئه‌هایی را خنثی می‌کند بیان داشت: خوشبختانه دانشجویان همواره بصیرت داشته و این چنین اقدامات غیر انسانی را محکوم می‌کنند.

گفتنی است در این تجمع بیانیه محکوم کردن این عمل قبیح توسط دانشجویان عضو کانون اهل بیت دانشگاه تفرش قرائت و پیمان طالبی دانشجوی کارشناسی مهندسی مکانیک دانشگاه تفرش نیز با قرائت شعری با موضوع تقدیم به امام هادی(ع) این عمل را محکوم کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 20:39 | نویسنده : میثم اله وردی |