خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

تفرش- پیر غلامان حسینی روز پنج شنبه در مراسمی در حاشیه برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی و نمادهای عاشورایی در تكیه تاریخی زاغرم تفرش تجلیل شدند.

1390/10/30 - 17:08

به گزارش ایرنا، امام جماعت مسجد زاغرم در این مراسم گفت: نقش مداحان اهل بیت (ع)، هدایت جامعه ، افكار عمومی و روشنگری است و در این راستا آنان وظیفه انتقال پیام های ارزشی را به افراد جامعه بر عهده دارند.

حجت الاسلام 'حسین خشنودی' هدف از برگزاری آیین تجلیل از پیرغلامان حسینی را دستیابی به راهكارهای مناسب و مفید برای ترویج فرهنگ عاشورا برشمرد و اظهاركرد: مساجد و حسینیه ها سهم بزرگی در زمینه ترویج فرهنگ عاشورایی دارند و در تقویت روحیه معنویت طلبی و خداجویی در جامعه اثر گذارند.

وی، با بیان این كه كانون فرهنگی هنری بقیه الله مسجد زاغرم نقش برجسته ای در برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی و نمادهای عاشورایی در شهرستان تفرش داشته است گفت: تكیه زاغرم تفرش از گذشته تاكنون پذیرای ذاكران، مداحان ، شبیه خوانان و دوست داران امام حسین (ع) در ماه محرم و صفر بوده است و اهالی این محله در بزرگداشت مقام و جایگاه سیدالشهدا(ع) نقش مهمی داشته اند .

در مراسم از 60 نفر از مداحان، ذاكرین ، خانواده معظم شهدا، عكاسان مسابقه عكس عاشورا و هیئت امنای مسجد زاغرم تجلیل شد.

نمایشگاه هنرهای تجسمی و نمادهای عاشورایی در هشت غرفه به همت كانون فرهنگی هنری مسجد زاغرم تفرش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی به مدت یك هفته با نمایش 130 عكس عاشورایی، 50 اثر خوشنویسی و دوهزار جلد كتاب در 500 عنوان در تكیه تاریخی زاغرم تفرش برگزار شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:پیرغلامان- تفرش-هدهد تفرش, | 9:23 | نویسنده : میثم اله وردی |