نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: فرهنگ مدرسه‌سازی باید در جامعه نهادینه شود

پایگاه خبری تفرش:

دری نجف آبادی/امام جمعه اراک

 نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: باید فرهنگ مدرسه‌سازی را در جامعه گسترش و وسعت دهیم و برای نهادینه سازی این فرهنگ خداپسندانه در جامعه تلاش کنیم.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم در تفرش، آیت الله دری نجف آبادی در آیین بهره برداری از مدرسه حاج مصطفی حاج حسنی تفرش با اشاره به فرهنگ ساخت مدرسه اظهار کرد: باید فرهنگ مدرسه‌سازی را در جامعه گسترش و وسعت دهیم و برای نهادینه سازی این فرهنگ خداپسندانه در جامعه تلاش کنیم.

وی افزود: کارهایی که با اخلاص و به منظور کسب رضای الهی انجام شود ماندگار بوده و کار مدرسه‌سازی نیز از جمله کارهای خیری است که ماندگار و ارزش بالایی نزد خداوند متعال دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به گسترش امکانات آموزشی گفت: در دوران پیش از انقلاب، فقط 55 هزار مدرسه با سرانه حدود 60 متر برای هر کلاس ساخته شده بود اما بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، این رقم به 110 هزار مدرسه با سرانه 120 مترمربع برای هر کلاس رسیده است.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: فرهنگ مدرسه سازی از سوی خیران مدرسه ساز در سال‌های گذشته به خوبی در سطح جامعه نهادینه شده است.

وی افزود: اسلام سبب پیوند میان مردم و افراد جامعه شده و این استحکام با مشارکت‌های مردم در امر خیر با دوام شده و سبب سعادت دنیا و آخرت می شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تحقق اهداف گفت: تحقق اهداف و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی در جامعه با تلاش همه جانبه در همه ابعاد مختلف و در عرصه تعلیم و تربیت امکان پذیر است.

آیت الله دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: برای توسعه کشور در عرصه آموزش و پرورش باید تلاش کرد زیرا تعلیم وتربیت بزرگترین سرمایه برای رشد و تعالی هر جامعه‌ای است.

وی‌افزود: اگر برای دانش‌آموزان در کلاس‌های درس فضای مناسبی فراهم شود می‌توان با پرورش نیروهای‌خلاق و توانمند آینده روشنی را رقم زد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به خیران مدرسه ساز گفت: خیران با کمک‌های مالی و معنوی خود پشتیبان دولت در ساخت و تجهیز مدارس محسوب می‌شوند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 17:9 | نویسنده : میثم اله وردی |