همزمان با هفته فرهنگی شهرستان تفرش دفتر نمایندگی میراث فرهنگی تفرش راه‌اندازی شد

پایگاه خبری تفرش:

همزمان با هفته فرهنگی شهرستان تفرش در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان محلی دفتر نمایندگی میراث فرهنگی این شهرستان راه‌اندازی شد.

 خبرگزاری فارس: دفتر نمایندگی میراث فرهنگی تفرش راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی این دفتر گفت: تفرش دومین شهرستان در استان است که دفتر نمایندگی آن مراحل تبدیل ‌شدن به اداره را طی می‌کند.

سید محمد حسینی افزود: این شهرستان از ظرفیت و پتانسیل‌های بالایی برخوردار است که لزوم تاسیس اداره میراث فرهنگی را ضروری می‌کند.

وی تصریح کرد: تفرش دارای مناطق نمونه گردشگری و جاذبه‌های فرهنگی زیادی است، آثار ثبت شده معنوی از جمله تکیه دولتی و تکیه زاغرم است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی با اشاره به راه‌اندازی موزه فرهنگ و هنر خاطرنشان ساخت: موزه فرهنگ و هنر زندگی‌نامه مفاخر علمی، ادبی، سیاسی، هنری و همچنین آثار مردم‌شناسی که متعلق به مردم تفرش است، از قبیل وسایل روشنایی کتاب‌ها و غیره را در خود دارد.

حسینی گفت: تفرش شهری منحصر به فرد در زمینه مفاخر است که برای شناساندن این ظرفیت‌ها به نسل کنونی به ویژه جوانان موزه فرهنگ و هنر در آن تاسیس شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 15:17 | نویسنده : میثم اله وردی |