مراکز تحقیق و توسعه صنایع در استان مرکزی راه‌اندازی شد

پایگاه خبری تفرش:

صنعت و دانشگاه

دفتر هماهنگی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیق و توسعه صنایع با حضور استاندار مرکزی، روسای دانشگاه‌های صنعتی کشور و مدیران صنایع در اراک راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، صبح امروز نخستین همایش کنترل و ابزار دقیق‌ با هدف ارزیابی و معرفی آخرین دستاوردهای ابزار دقیق و نقش آن در صنعت، به منظور ایجاد زمینه ارتباط و هماهنگی‌ در بین کانون‌های مرتبط در حوزه ابزار دقیق و تبادل دانش و مهارت و شناخت چالش‌ها و راهکارهای ارتقاء فناوری و اتوماسیون در صنایع برگزار شد.

در آستانه نخستین برگزاری همایش‌کنترل و ابزاردقیق استان مرکزی به منظور ارتباط مستمر با دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی با صنایع استان‌مرکزی، دفتر هماهنگی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیق و توسعه صنایع با همکاری دانشگاه صنعتی اراک با حضور استاندار مرکزی، جمعی از مدیران دانشگاه‌ها و صنایع استان تأسیس و راه اندازی شد.

این همایش میزبان‌ نخبگان‌علمی‌ از دانشگاه‌های‌ علم‌ و صنعت ایران، صنعتی‌اراک، خواجه‌نصیر طوسی، صنعتی اصفهان و دانشگاه‌های اراک و تفرش است.

در این همایش جمعی از امضا کنندگان این دفتر محمدحسین مقیمی استاندار مرکزی، علیرضا زاوشی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان، سعید حمیدی رئیس دانشگاه اراک، محمد قاسم صحاب رئیس دانشگاه تفرش، حمیدرضا بادکوبه‌ای مدیر عامل آلومینیوم سازی اراک، خداد قریب پور مدیر عامل پتروشیمی شازند، محمد علی شیرازی‌زاده مدیرعامل پالایشگاه امام خمینی (ره)، شازند و مجتبی نجاتی مدیر عامل برق باختر و جمعی دیگر از مدیران بودند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 13:0 | نویسنده : میثم اله وردی |