امام جمعه تفرش: تهاجم فرهنگی دشمن، عفاف و حجاب را نشانه گرفته است

پایگاه خبری تفرش:

امام جمعه تفرش

 امام جمعه تفرش گفت: تهاجم فرهنگی دشمن عفاف و حجاب را نشانه گرفته بنابراین باید دانست توسعه فرهنگ حجاب در جامعه نیازمند فرهنگ سازی دقیق است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش، حجت الاسلام سید محمد مومنی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان تفرش اظهار کزرد: فلسفه خواندن نماز باید بدرستی برای جوانان تبیین شود.

وی افزود: نماز انسان‌ها را از شیطان دور می‌کند و این واجب برای دوری از محرمات توصیه شده است و باید براین واجب توجهی ویژه شود.

امام جمعه تفرش حجاب را مصونیت زنان و مردان در جامعه عنوان و تصریح کرد: حجاب در جامعه از بسیاری از محرمان و منکرها جلوگیری می‌کند.

حجت الاسلام مومنی با اشاره به نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر گفت: امام حسین(ع) بمنظور احیای دو فریضه امر به معروف و اقامه نماز قیام کرد و امروز باید امر به معروف در جامعه نهادینه شود تا جامعه سالم داشته باشیم.

وی تشویق جوانان در ادای فرایض دینی را موثر عنوان کرد و افزود: بزرگان ما دوست داشتند تا کارهای خداپسندانه مورد توجه قرار گیرد و امروز باید جوانان را در ادای امور نیک مورد تشویق قرار داد.

امام جمعه تفرش تصریح کرد: فرا رسیدن ماه محرم فرصتی است برای اثبات بندگی و باید در عصر حاضر مردم خود را در کربلایی دیگر فرض کنند و به اقامه اهداف امام حسین مبادرت نمایند.

حجت الاسلام مومنی با اشاره به راه‌های قرار گرفتن در مسیر عاشورائیان گفت: ماهواره نگاه نکردن، دوری از فساد، رعایت عفاف و حجاب را شاهراه‌های قرار گرفتن در مسیر عاشورائیان و امام حسین(ع) است.

وی ارتحال آیت الله مهدوی کنی را به جامعه مسلمانان تسلیت گفت و افزود: وی را مردی بزرگ است که خود را وقف انقلاب کرد و در شرایط حساس امام و جامعه ایران اسلامی را تنها نگذاشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 17:13 | نویسنده : میثم اله وردی |