طی مراسمی آیین دانش آموختگی دانشگاه تفرش برگزار شد

پایگاه خبری تفرش:

دومین جشن فارغ‌التحصیلی دانش آموختگان دانشگاه تفرش با حضور رئیس، معاونین، مدیران،کارکنان و دانشجویان در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزار شد.

 خبرگزاری فارس: آیین دانش آموختگی دانشگاه تفرش برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، رئیس دانشگاه تفرش بعد از ظهر امروز  در این آیین گفت: آیین فارغ‌التحصیلی جشنی به مناسبت موفقیت در کسب یک مرتبه علمی و کسب مدارج عالیه تحصیلی و سپری کردن دوران سخت توام با تلاش چندین ساله برای کسب علم و دانش است.

محمدقاسم سحاب با بیان اینکه دانش آموختگان دانشگاهی بازوی کمکی مراکز آموزش عالی هستند و آینده کشور در گرو همت آنان است، افزود: رسالت کنونی دانشجویان توسعه کشور با همت بلند و برافراشته کردن نام ایران اسلامی بر قلل رفیع  علمی جهان است.

وی اظهار امیدواری کرد: به همت فارغ‌التحصیلان دانشگاه، در آینده نزدیک جامعه فارغ‌التحصیلان دانشگاه تفرش به منظور ارتباط نزدیک بین دانشجویان و دانشگاه تاسیس شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش نیز گفت: فارغ‌التحصیلان  دانشگاه تفرش در آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری خوش درخشیده‌اند که این نشان از این حقیقت دارد که خروجی‌های این دانشگاه هنوز درخشان است.

مهدی جعفری‌پناه با اشاره به اینکه 236 نفر از فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف این دانشگاه در آزمون کارشناسی ارشد سال 93 در دانشگاه‌های دولتی کشور پذیرفته شده‌اند، تصریح کرد: درصد متوسط پذیرفته‌شدگان این دانشگاه در آزمون‌های کارشناسی ارشد سال گذشته 32.13 درصد  است که این آمار بالاتر از آمار متوسط پذیرفته‌شدگان سایر دانشگاه‌های مطرح که حدود 40 درصد است، می‌باشد.

در این مراسم 70 دانش‌آموخته دانشگاه تفرش و دانشجویان ممتاز مقاطع کارشناسی با اهدای لوح یادبود و جوایزی تقدیر شدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 17:45 | نویسنده : میثم اله وردی |