نماینده مردم تفرش در مجلس: ۱۰ درصد از اعتبار صندوق توسعه ملی به صنایع اختصاص یافت

پایگاه خبری تفرش:

عباس صلاحی

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰ درصد از اعتبار صندوق توسعه ملی به صنایع اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش، عباس صلاحی عصر امروز در بازدید از شرکت خورجین گستر تفرش اظهار کرد: تقویت صنایع از مهمترین ارکان به‌منظور ایجاد اشتغال در کشور است.

وی افزود: شرکت خورجین گستر تفرش بدلیل عدم استفاده تعدادی از کارخانجات سیمان از کیسه‌های تولیدی این شرکت و فعالیت دلالان کاغذ با مشکلات تعدیل نیرو مواجه شده است و با رفع مشکلات امیدواریم تمامی نیروهای تعدیل شده به سرکار خود باز گردند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بازیافت باید توسط سازمان محیط زیست مورد تاکید قرار گیرد و بازیافت صحیح از عدم فعالیت کارخانجات این چنینی جلوگیری می‌کند.

صلاحی با اشاره به دیدار خود با معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست گفت: در این جلسه مقرر شد تا کارخانجات پتروشیمی با تولید پلیمر بازیافت را به شیوه صحیح انجام دهند.

وی افزود: مجلس هم حمایت‌های خود را به حوزه‌های صنعت و گردشگری بطور ویژه شاختصاص داده است تا حمایت از تولید سبب خودکفایی شود.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی از حمایت فرمانداری و مسئولان شهرستان تفرش از سرمایه‌گذاران خبر داد و تصریح کرد: 62 هکتار زمین در شهرک صنعتی تفرش در حال آماده سازی است که به‌منظور ایجاد واحدهای صنعتی در آینده ای نزدیک در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد.

صلاحی با اشاره به مشکلات شهرک صنعتی شهدای تفرش گفت: نبود نگهبان در این شهرک، عدم اجازه به‌منظور ورود پساب به تصفیه خانه و کمبود آب از مهمترین مشکلات شهرک صنعتی تفرش است.

وی افزود: در ماه های گذشته شرکت خورجین 25 تا28 تن تولید داشت که با مشکلات پیش آمده در حال حاضر 8 تن تولید سالن های این شرکت است.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 18:18 | نویسنده : میثم اله وردی |