موافقت ضمنی رئیس جمهور با الحاق شهرهای ساوه، دلیجان و محلات به قم

پایگاه خبری تفرش:


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از موافقت ضمنی رئیس جمهور با الحاق شهرهای ساوه، محلات و دلیجان به قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد امیرآبادی فراهانی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان قم اظهار کرد: 2.5 سال است که موضوع الحاق شهرستان‌ها به قم را پشت پرده پیگیری می‌کنیم و اکنون زمانش رسیده که این مسئله را علنی کنیم.

وی گفت: به همراه دکتر لاریجانی و نمایندگان ساوه، دلیجان و محلات با رئیس جمهور صحبت کردیم و رئیس جمهور موافقت ضمنی خودش را اعلام کرده و قرار شد پیگیری شود. با معاون ریئس جمهور هم صحبت کردیم فکر می‌کنیم این اتفاق خواهد افتاد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: در مرحله اول قرار شد دلیجان، محلات و ساوه به قم الحاق شود و ائمه جمعه و مردم تفرش، آشتیان و آران و بیدگل هم بسیار موافقند به استان قم ملحق شوند.

وی اظهار کرد: دولت موافقت ضمنی با این موضوع دارد و مدیران استان این زمینه را داشته باشند و استاندار هم این موضوع را پیگیری کند.

واگذاری مدیریت آب سرشاخه‌ها به قم

امیرآبادی فراهانی در بخش دیگری از سخنان خود از واگذاری مدیریت آب سرشاخه‌های دز به قم خبر داد و تأکید کرد: با توجهی که صورت گرفته، وزیر نیرو مدیریت آب سرشاخه‌ها را به استان قم واگذار کرد که این موفقیت بزرگی بود.

وی گفت: دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی هم در جلسه مجمع نمایندگان به صورت تلفنی با وزیر نیرو صحبت کرد و به این موضوع متذکر شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مدیریت آب سرشاخه‌ها مسئله مهمی است و امیدواریم مدیریت به گونه‌ای باشد که وزارت نیرو از این موضوع پشیمان نشود.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 12:42 | نویسنده : میثم اله وردی |