انتخابات مجامع هلال احمر برگزار شد

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اجرایی انتخابات مجامع هلال احمر استان مرکزی از مشارکت اعضای این جمعیت در انتخابات مجامع هلال احمر در سراسر استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: انتخابات مجامع هلال احمر برگزار شد

مرتضی سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مرحله اول سومین دوره انتخابات مجامع هلال احمر همزمان با سراسر کشور در روز گذشته در همه شهرستان‌های استان که شعبه این جمعیت در آن‌ها دایر و فعال و دارای حد نصاب لازم و فعالانه داوطلبان برای برگزاری انتخابات بودند با مشارکت اعضا برگزار شد.

وی تصریح کرد: از 22 هزار نفر از اعضای داوطلب هلال ‌احمر استان واجد شرایط رأی دادن در انتخابات مجامع هلال احمر  8 هزار و 500 نفر مشارکت داشتند.

رئیس ستاد اجرایی انتخابات مجامع هلال احمر استان مرکزی گفت: تقارن این انتخابات با برگزاری انتخابات کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد موجب کاهش مشارکت در انتخابات بود.

سلیمی با بیان اینکه مرحله اول سومین دوره انتخابات مجامع هلال احمر این استان در 10 شعبه برگزار شد بیان داشت: برای برگزاری این انتخابات، 10 شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شد که از این تعداد دو شعبه در شهرستان تفرش، دو شعبه در شهرستان ساوه و در شهرستان‌های اراک، محلات، دلیجان، شازند، خمین و آشتیان هر کدام یک شعبه مستقر شده بود.

رئیس ستاد اجرایی انتخابات مجامع هلال احمر استان مرکزی اضافه کرد: بر اساس قانون نتایج انتخابات سه روز بعد از برگزاری انتخابات اعلام می‌شود.

به گفته وی 110 نفر برای سومین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر این استان نامزد شدند که در نهایت 40 نفر به عنوان عضو اصلی شورای اجرایی و هشت نفر به عنوان بازرس انتخاب خواهند شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 18:41 | نویسنده : میثم اله وردی |