جانشین فرمانده سپاه تفرش: یادمان شهدای گمنام دانشگاه تفرش افتتاح می‌شود

پایگاه خبری تفرش:

دفاع مقدس

 جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش از افتتاح یادمان شهدای گمنام در دانشگاه تفرش و همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش، بهروز اردلان راد، فرماندار تفرش در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس با اشاره به ضرورت بزرگداشت ایام هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس فرازی از افتخارات انقلاب اسلامی و ایران عزیز است که جوانان این مرز و بوم جانفشانی ها و رشادتهای بی مانندی را انجام داده که برای همیشه مایه مباهات در تاریخ ایران است. 

وی افزود: بزرگداشت دفاع مقدس ، بزرگداشت این رشادتها است و مراسمهایی که اجرا می شود حداقل ادای دین ما به جانبازان و آزادگان و فرزندان شهدا و توفیق برای پاسداشت این جانفشانیها است.

فرماندار تفرش تصریح کرد: با حداکثر مساعدت و همکاری باید بتوانیم برنامه هایی در شان شهادت و جانبازی و ایثارگری 8ساله دفاع مقدس در سطح شهرستان اجرا کنیم تا در محضر شهدا سربلند باشیم. 

هفته دفاع مقدس، پاسداشت فرهنگ ارزشهاست

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش در این جلسه با اشاره به برنامه های این هفته در سطح شهرستان، گفت: مراسم هایی به همراه سایر ادارات برنامه ریزی شده است و  باید با  همکاری و هماهنگی  برنامه های مطلوبی را در سطح شهرستان اجرا کنیم. 

سرگرد محمد مهدی میرهادی افزود: ارسال پیامک به این مناسبت، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری، ویزیت رایگان در بیمارستان و درمانگاههای شهری و روستایی در طول هفته ، اجرای یادواره شهدا، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی ، افتتاحیه یادمان شهدای گمنام دانشگاه تفرش، مانور فرهنگی بانوان از جمله برنامه ها است.

وی تصریح کرد: برنامه تجلیل از زنان ایثارگر، غبار روبی از مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، نقل خاطرات توسط رزمندگان در مدارس، پیاده روی خانوادگی، حضور در نماز عبادی و سیاسی جمعه، اجرای همایش میثاق صالحین، اجرای لیگ بازهای کامپیوتری، مانور تاکسی ها، افتتاح محور وسمق، فضاسازی تبلیغی در شهرستان و سطح ادارات با نمادهای متناسب، صبحگاه مشترک در مدارس از دیگر برنامه های این هفته به شمار می رود.

سرگرد میرهادی افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنی است تا بتوانیم گوشه ای از سلحشوری ها و شهادت طلبی بهترین جوانان این مرز و بوم را برای نسل حاضر معرفی کنیم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 15:37 | نویسنده : میثم اله وردی |