فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش: بسیجیان تفرش به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام می‌شوند

پایگاه خبری تفرش:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش از اعزام جوانان بسیجی این شهرستان به اردوی راهیان نور غرب کشور خبر داد.

علی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: 23 شهریور ماه جمعی از جوانان بسیجی این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: این کاروان طی حضور پنج روزه خود در مناطق غرب کشور از مناطق عملیاتی کرمانشاه، سر پل ذهاب، قصر شیرین، مناطق عملیاتی بازی‌دراز و پاوه بازدید خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور با هدف آشنایی جوانان با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران و شهدای گرانقدر برگزار می‌شود، ادامه داد: اردوهای راهیان نور یکی از مهم‌ترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که باید از این ابزار نهایت بهره را برد.

فراهانی ادامه داد: دشمنان با ایجاد هجمه‌‌های فرهنگی به ویژه در شبکه‌های مختلف و فضای اینترنت تلاش می‌کنند تا نظام جمهوری اسلامی را دچار مشکل کنند، اما یکی از بهترین راه‌هایی که جوانان را در مقابل این توطئه دشمنان بیمه می‌کند برگزاری اردوهای راهیان نور و اعزام جوانان به مناطق جنگی است.

وی گفت: اردوهای راهیان نور با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدا و آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 11:24 | نویسنده : میثم اله وردی |