تکمیل پروژه ملی آب هفتیان تفرش ، دوباره کلیک خورد

پایگاه خبری تفرش:

رییس اداره منابع آب تفرش از آغاز عملیات اجرایی پروژه ملی آب هفتیان در این شهرستان خبر داد .

تکمیل پروژه ملی آب هفتیان تفرش ، دوباره کلیک خورد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابه نقل از ندای تفرش از مرکزی ، "نبی ا... محمودیان " رییس اداره منابع آب شهرستان تفرش  گفت : قرار داد آب هفتیان با2 پیمانکار به صورت مشترک در تاریخ 93/3/13با شرکت آب کوثر116و شرکت جهاد نصر استان کرمان منعقد شده است و عملیات اجرایی  اصلی  آن  از دو هفته قبل آغاز شده است و الان هم ادامه دارد .

وی ادامه داد : در این عملیات 11دستگاه بولدزر، بیل ، لودر، کامیون به کار گیری و کار به صورت جدی از دو طرف یعنی هم از محور تفرش به طرف هفتیان و هم از طرف هفتیان به تفرش آغاز شده است .

رییس اداره منابع آب شهرستان تفرش با اشاره به این قرار داد ، تصریح کرد : این قرار داد 2ساله بوده، البته  با تامین اعتبار دولتی که بالغ بر 100میلیارد تومان هزینه نیازمند است ، تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید .
" محمودیان " با اشاره به اقدامات اجراشده در این خصوص در سالهای گذشته ، بیان داشت : درسالهای گذشته  5کیلومتر لوله گذاری و  40کیلومتر آماده سازی مسیر انجام شده و مخزن 5هزار متر مکعبی آن ساخته شده است و در امسال هم ساخت چند مخزن ، خرید لوله ، آماده سازی مسیر انجام شده است.

گفتنی است پروژه انتقال آب از روستای هفتیان به تفرش ، از پروژه های ملی بوده که با اجرای آن مشکل کمبود آب در تفرش و 40روستای مسیر این خط لوله برطرف خواهد شد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:اداره آب تفرش,خبرتفرش, | 12:13 | نویسنده : میثم اله وردی |