تقویت بنیاد خانواده سبب استحکام اساس جامعه است

پایگاه خبری تفرش:

 رئیس دادگستری شهرستان تفرش گفت: تقویت بنیاد خانواده سبب تقویت اساس جامعه است.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان در اراک، ابوالفضل میرزایی، رئیس دادگستری تفرش (25 مرداد) در دیدار با فرماده و جمعی از معاونان انتظامی شهرستان تفرش گفت: می توان با تقویت بنیاد خانواده، حفظ ارزش های مذهبی و باورهای دینی، افزایش هیات های مذهبی و تشکل های مردم نهاد به تقویت جامعه کمک کنیم.
وی افزود: در چنین حالتی پتانسیل خود کنترل کننده ای جامعه را در حالت فعال قرار می دهیم و جامعه به سمت پیشرفت و تکامل حرکت می کند.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش امنیت را مهمترین عامل رشد و پیشرفت در جامعه دانست و بیان کرد: امنیت و آرامش یکی از با اهمیت ترین وجوه زندگی است.
رئیس دادگستری شهرستان تفرش در ادامه با اشاره به اینکه در جوامعی که وجود امنیت موجب می شود تا تعاملات اجتماعی در یک مسیر واقعی قرار گیرد، اضافه کرد: احساس عدم امنیت چه از لحاظ بودن یا نبودن واقعی آن می تواند تحرکات و جریان های اجتماعی را دچار اختلال کند و این اختلالات خود سر منشاء یأس و انفعال اجتماعی می شود.
در ادامه این دیدار سرگرد سیروس دالوند، فرمانده انتظامی شهرستان تفرش نیز در سخنانی برقراری امنیت اجتماعی را از مهمترین دغدغه های مسئولین و مردم دانست و بیان کرد: در این رابطه عوامل و متغیرهای متعددی دخیل و موثر هستند که هر کدام در جایگاه خود باید مورد بحث و بررسی قرار گیرند.
وی حفاظت از ارزش های محوری و حیاتی نظام فرهنگی را یکی از اهداف اساسی امنیت ملی در هر کشوری دانست و بیان کرد: درمقابل، از جمله کارکردهای عمده هر نظام فرهنگی نیز، امنیت بخشی به زندگی اجتماعی و تداوم آن، تکوین هویت اجتماعی و ایجاد و حفظ همبستگی است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:17 | نویسنده : میثم اله وردی |