فرمانده سپاه تفرش: اعزام گروه‌های جهادی از فردا در تفرش آغاز می‌شود

پایگاه خبری تفرش:

 فرمانده سپاه ناحیه تفرش گفت: اعزام گروه‌های جهادی از ۲۵ مردادماه به مدت ۷ روز به ۲ روستای وایمند و فرسمانه از توابع تفرش آغاز می شود.

سرهنگ علی فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تفرش، با اشاره به آغاز اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم تفرش اظهار کرد: یک گروه از بسیجیان شهر تفرش  به مدت7 روز در 2 روستای محروم این شهرستان خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: ساخت خانه برای محرومان، ساخت سرویس بهداشتی، سیم کشی ساختمان، تعمیر و ایزوگام سقف منزل محرومان، ویزیت رایگان، اجرای اقدامات مشاوره ای و فرهنگی، اجرای کلاسهای آموزشی به منظور حفظ محیط زیست از مهمترین برنامه های این گروه جهادی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش با اشاره به اهمیت اردوهای جهادی گفت: اردوهای جهادی براساس تدابیر مقام معظم رهبری و به منظور شکوفایی استعدادهای ذخیره شده در جوانان با هدف اشاعه فرهنگ خدمات رسانی در بین جوانان برگزار می شود.

سرهنگ فراهانی تصریح کرد: بسیج سازندگی امروز در محرومیت زدایی پیشگام و پیشتاز است و با خدمت رسانی به مردم و محرومیت‌ زدایی از مناطق محروم گام هایی موثر در جلب رضایت مردم برداشته است.

وی با اشاره به نقش جهادگران بسیجی در محرومیت زدایی افزود: جهادگران بسیجی با کمترین توقع و امکانات، پروژه های مهمی را اجرا می کنند و نقش این گروه ها در محرومیت زدایی بی نظیر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای جهادی گفت: این اردوها با رویکردهای فرهنگی، عمرانی، آموزشی و مشاوره ای می تواند بهترین خدمت را به شرکت کنندگان در طرح و جامعه زیر پوشش آن ارائه دهد و سبب تقویت فرهنگ خدمات رسانی به محرومان در بین جوانان شود.

سرهنگ فراهانی تصریح کرد: اردوهای جهادی، نمونه بارز ترویج فرهنگ کار و تلاش و گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی است و خدمت گذاری به مردم به ویژه در مناطق محروم از برکات اجرای اردوهای جهادی در جامعه است.

وی افزود: بسیج سازندگی با قدم نهادن به عرصه های خدمت رسانی و محرومیت زدایی به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته است و در این مسیر برنامه های بسیار سازنده ای را انجام داده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 13:24 | نویسنده : میثم اله وردی |