دکتر صلاحی:انتقاد از کمبود کمپ ترک اعتیاد در کشور

پایگاه خبری تفرش:

نماینده تفرش در مجلس شورای اسلامی :

انتقاد از کمبود کمپ ترک اعتیاد در کشور/ نبود مجوز و مشکلات بهداشتی برخی کمپ‌ها را به تعطیلی کشاند

عباس صلاحی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، درباره فعالیت کمپ‌های ترک اعتیاد در کشور، افزود: امروزه شاهد هستیم که حدود نیمی از کمپ‌ها به دلیل ارایه نکردن خدمات مطلوب و مشکلات بهداشتی تعطیل و درب آنها بسته شد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: از سویی دیگر تعطیلی کمپ‌ها باعث شده بر معضل کمبود کمپ افزوده شود به همین دلیل بر مشکلات جمع‌آوری معتادان در سطح کشور افزوده شده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: در گذشته شاهد فعالیت برخی کمپ‌های ترک اعتیاد بودیم که از سوی نهادهای ذی‌ربط مجوز نداشت و همین مساله نیز فعالیت آنها را به تعطیلی کشاند؛ در هر صورت لازم است تا وزارت بهداشت،‌ سازمان بهزیستی و نیروی انتظامی با کمک یکدیگر کمپ‌هایی را ایجاد کنند که هم قانونی بوده و هم متخصصان خوبی را در این مراکز به کار گیرند.

صلاحی با انتقاد از نبود نظارت بر عملکرد و فعالیت کمپ‌های ترک اعتیاد، تاکید کرد: بدون‌شک در صورت نظارت دقیق بر اقدامات این‌ کمپ‌ها می‌توان شاهد کاهش آمار معتادان در سطح کشور باشیم و به عبارتی دیگر از معضلاتی که با حضور معتادان در کشور ایجاد می‌شود نیز کاسته شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره نبود کمپ زنان معتاد در کشور، یادآور شد: با توجه به تعداد زنان معتادی که در کشور وجود دارد توجه به ایجاد این مراکز برای جمع‌آوری زنان معتاد نیز ضروری به نظر می‌رسد زیرا آسیب‌های اجتماعی زیادی نسبت به حضور زن معتاد در کشور وجود دارد.

گفتنی است؛ چندی پیش رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اهمیت موضوع جمع آوری معتادان متجاهر و بی‌خانمان در پایتخت، از سازمان‌های متولی در این امر انتقاد کرد و  گفت: متاسفانه در حال حاضر ما با کمبود مراکز ترک معتادان مواجه هستیم و تا زمانی که این مشکل حل نشود دستگیری معتادان عبث و کم فایده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:خبر تفرش,نماینده تفرش,خبری تفرش, | 9:30 | نویسنده : میثم اله وردی |