برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران در نیروی انتظامی تفرش

پایگاه خبری تفرش:

به گزارش خبرنگار اجتماعی ندای تفرش ، در آستانه روز خبرنگار ، مراسم تجلیل از خبرنگاران تفرشی در نیروی انتظامی این شهرستان برگزارشد .

"سرگرد سیروس دالوند " با تبریک این روز ، خبرنگاران را همیاران پلیس دانست و اظهار داشت : خبرنگاران همیاران پلیس در اجرای ماموریتها هستند و با اطلاع رسانی مناسب می توانند نقش به سزایی را ایفا نمایند .

وی آموزشهای همگانی و فرهنگ سازی را در کاهش جرایم مهم دانست و تصریح کرد : استفاده از رسانه ها در آموزش همگانی و فرهنگ سازی در افزایش آگاهی تاثیر مثبت داشته که سبب کاهش وقوع جرایم خواهد شد .

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تفرش با اشاره به کاهش سطح جرایم در تفرش ، افزود : نگاهی به آمار جرایم نسبت به مدت مشابه در سالهای قبل ، نشاندهنده آن است آگاهی مردمی افزایش یافته و روزنامه ها و رسانه ها می توانند در این مورد نقش موثری را داشته باشند .

"سرگرد دالوند " با اشاره به قدمت فرهنگی شهر تفرش ،گفت : شهر تفرش دارای پتانسیلهای زیاد و قدمتهای فراوانی در عرصه ی فرهنگ است واز این حسن می توان استفاده کرد و با دست به دست هم دادن و همیاری  گامهایی را در کاهش سطح جرایم در تفرش برداریم .

در ادامه مشکلات خبرنگاران مطرح و مورد بررسی قرار گرفت سپس هدایا و لوح یادبوی به خبرنگاران اهدا شد .

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:ندای تفرش,خبر تفرش, | 16:4 | نویسنده : میثم اله وردی |