فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش: شهرت روز قدس ، جهانی شده است

پایگاه خبری تفرش:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش گفت:قدس متعلق به همه مسلمانان جهان اسلام است و باید برای حمایت از قدس و سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی تلاش جهانی صورت گیرد.

شهرت روز قدس ، جهانی شده است

به گزارش  دیار آفتاب  " سرهنگ علی فراهانی " درباره روز قدس گفت :قدس متعلق به همه مسلمانان جهان اسلام است و باید برای حمایت از قدس و سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی تلاش جهانی صورت گیرد.

وی با اشاره به فتوای تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس بیان داشت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مسئله فلسطین یک مسئله داخلی بود، اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با پیام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی موضوع فلسطین از مسئله داخلی خارج شد و در عرصه جهانی جایگاه محکمی پیدا کرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش  به جهانی شدن روز قدس اشاره کرد و اظهار داشت: : اکنون که سالیان زیادی از سخنان حکمت بار و بصیرت افزای بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس می گذرد، این عنوان شهرتی جهانی یافته و مرزها را در نوردیده و راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور مردم مسلمان در اقصی نقاط جهان برگزار می گردد.

"سرهنگ فراهانی "  بیان کرد: این رخداد مهم تاریخی که در سراسر جهان اسلام و حتی کشورهای غیر اسلامی همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحقق می یابد، پیام بیداری ملت ها است و جهان اسلام در این روز خواستار آزادی بیت المقدس و تمامی سرزمین های اشغالی مسلمانان است و اعتراض خود را علیه ظلم، تجاوز و برتری طلبی های رژیم صهیونیستی ابراز می کنند.

وی در ادامه به حضور گروه تروریستی داعش در منطقه که دست پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی  و کشورهای بیگانه هستند اشاره کرد و بیان داشت: این گروه با رهبری نظام سلطه با هدف ارائه چهره ای غیر اسلامی ،  غیر انسانی و خشن از اسلام و تقویت اختلافات قومی و مذهبی در صدد تضعیف جبهه اسلام و جلوگیری از صدور انقلاب به دیگر کشورهای اسلامی هستند .

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه تفرش  یادآور شد: مردم روزه دار، فهیم و ولایی ایران  امسال نیز با حضور خود در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین موجب یاس و نا امیدی دشمنان انقلاب اسلامی خواهند شد.


"سرهنگ فراهانی " تصریح کرد : امروز متاسفانه قتل عام کودکان، زنان روزه‌دار و بی‌دفاع و مظلوم فلسطین در برابر انظار عمومی صورت می‌گیرد و دولت‌مردان جبهه غربی و عربی جهان  کر و کور شده‌اند و صدای اعتراض های  عمومی ، وجدان آن‌ها را بیدار نمی‌کند.

وی تاکید کرد : در روز قدس، نگاه تمامی مسلمانان اعم از شیعه و سنی به ملت مظلوم فلسطین است، فلسطینی که بیش از نیم قرن است که شاهد سکوت مرگبار سازمان‌های حقوق بشر و نیز شاهد بی‌غیرتی حکام عرب خود بوده که دل هر مسلمان آزاده‌ای از این همه جنایات به درد می‌آید.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 12:7 | نویسنده : میثم اله وردی |